مجله آموزشی ایران تمز

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

مجله آموزشی ایران تمز

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

بهترین لپ تاپ های استوک


لپ تاپ استوک و دست دوم

شما میتوانید با در نظر گرفتن تمام فاکتورها، بهترین لپ تاپهای ایسر را انتخاب کرده و در سال ۲۰۲۱ از آن استفاده کنید. ما در ادامه چند فاکتور مهم را به شما معرفی کرده و چند مورد هم برای نمونه بررسی خواهیم کرد. برای خرید لپ تاپ ایسر با بهترین قیمت، همواره باید به مشخصات مختلفی مانند صفحه نمایش، قدرت پردازش و همچنین قیمت توجه کرده و انتخاب نهایی خود را انجام دهید. اگر یک لپ تاپ گیمینگ میخواهید، باید مشخصات فنی بالایی را در زمینه گرافیکی انتخاب کرده و به قابلیت حمل آن هم توجه کنید. شما میتوانید ارزیابی دقیقی روی این محصولات داشته و به طراحی، راحتی در استفاده، کیفیت صفحه نمایش، صفحه کلید و صفحه لمسی، عملکرد کلی، دوام باتری و ارزش کلی آن با توجه به قیمت نیز توجه داشته باشید. حال ما به شما فاکتورهایی را معرفی خواهیم کرد که میتوانید از آنها برای خرید استفاده کنید.

نحوه نمایش لپ تاپ استوک لایک یک حرفه ای

خرید آنلاین لپ تاپ استوک

شما میتوانید از نوع SSD هارد هم استفاده کرده و رضایت بیشتری از خرید خود داشته باشید. از نظر کیفیت، صفحه نمایش خوب میتواند برای تماشای فیلمهای فول اچ دی مناسب بوده و حس رضایت را حتی هنگام بازی نیز به شما بدهد. بنابراین حتما صفحه نمایشی را انتخاب کنید که حداقل 1080p باشد. اگر یک گیمر یا تولید کننده محتوا هستید، باید به دنبال لپ تاپی باشید که از کارت گرافیک انویدیا یا AMD تهیه شده باشد. لپ تاپ Aspire A315 با داشتن ویژگیهایی که در یک بدنه بادوام و زیبا جمع شده است، همه نیازهای شما را برطرف خواهد کرد. این لپ تاپ قیمت مناسبی هم دارد و خرید آن، به احتمال زیاد برای شما راضی کننده خواهد بود. این محصول تنها ۲.۱ کیلوگرم وزن داشته و بیشتر به عنوان نوت بوک مورد استفاده قرار میگیرد. صفحه نمایش آن ۱۵.۶ اینچی بوده و از پنل TFT ساخته شده است که برای گیمینگ هم بسیار مناسب خواهد بود. میتوانید از رزولوشن ۱۳۶۶ در ۷۶۸ این لپ تاپ هم نهایت لذت را ببرید. 

  • لپ تاپ 16 اینچی ( مدل K50IJ-X8)
  • پردازنده Intel Core i5 به بالا؛
  • مرحله 1
  • پلاک ۲- طبقه اول
  • ظرفیت حافظه رم: 8 گیگابایت

لپ تاپ Aspire 3 A315 از فرکانس پردازنده ۱.۶ گیگاهرتزی بهره برده و حافظه کش ۲ مگابایتی را در اختیار شما قرار میدهد. حافظه رم ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱ ترابایتی از نوع ساتا هم برای آن به کار رفته است. همین مشخصات نشان میدهد که با یک لپ تاپ قدیمی با مشخصات سنتی روبرو هستیم که با کمترین قیمت ممکن میتوانید آن را خریداری کنید. کارت گرافیک آن را اینتل طراحی کرده است و میتتوانید از پورتهای USB 2.0 و USB 3.0 استفاده کنید. پورت شبکه آن هم گیگابایتی است و میتوانید از اتصال وای فای و بلوتوث داخلی همراه با آن استفاده کنید. لپ تاپ Aspire 3 A315 از حسگر اثر انگشت استفاده نمیکند، اما وب کم و اسپیکرهای استریو میتوانند شما را راضی کنند. این محصول دارای کیبورد با پس زمینه نوری نبوده ولی از فرمانهای چند لمسی پشتیبانی میکند. در کنار آن میتوانیم به کیفیت عالی شارژدهی و باتری مناسب اشاره کنیم که برای یک روز میتواند جوابگو باشد. لپ تاپ اچ پی استوک از دیگر گزینه های مناسب است.

فروشگاه اینترنتی خرید لپ تاپ

صفحه نمایش این لپ تاپ لمسی نبوده و همان نسبت تصویر استاندارد لپ تاپهای امروزی را برای شما خواهد داشت. این محصول دارای پردازنده اینتل بوده و از سری Core i3 تشکیل یافته است که احتمالا برای تجربه قدرت بیشتر، باید به گزینههای دیگر هم نگاهی بیندازید. حافظه رم آن هم ۴ گیگابایتی بوده و از فناوری DDR4 تشکیل یافته است. این لپ تاپ ۱ ترابایت هارد معمولی دیسکی داشته و از کارت گرافیک اینتل استفاده میکند. در کنار آن میتوانیم به پورتهای متعدد روی آن هم اشاره کنیم که برای دانشجویان بسیار خوشحال کننده خواهد بود. این محصول از بلوتوث داخلی هم استفاده میکند و میتوانید به راحتی به وای فای نیز متصل شوید. جک هدفون هم روی آن تعبیه شده و میتوانید برای کارهای میکس صدا از آن استفاده کنید. از امکانات دیگر لپ تاپ Aspire A315 میتوانیم به اسپیکرهای استریو و پشتیبانی از فرمان چند لمسی هم اشاره کنیم. شارژدهی باتری این لپ تاپ بسیار خوب بوده و کیبورد و تاچ پد بسیار با کیفیتی هم دارد.

  • لپ تاپ گیمینگ ۲۰۲۲؛ Razer blade 15
  • اهداف و دغدغههای پاساریا
  • برای فعالیت های سبک خانگی
  • پردازنده نسل هشتم Intel Core i5-8265U
  • ظرفیت حافظه داخلی : 1 ترابایت به همراه 128 GB SSD

این محصول دارای طراحی و کیفیت ساخت بسیار خوبی است که از تمام لپ تاپهای ایسر انتظار داریم. با خرید لپ تاپ ایسر Aspire 3 A315 میتوانید از کیبورد و تاچ بسیار با کیفیتی بهره برده و برای کارهای دانشگاهی و تولید محتوا از آن استفاده کنید. خرید لپ تاپ ایسر را میتوانید به عنوان یک گزینه کم هزینه و ارزشمند برای خرید لپ تاپ مدنظر قرار داده و از امکانات متنوعی مانند طراحی زیبا و صفحه نمایش با کیفیت استفاده کنید. لپ تاپها دارای قابلیت حمل بالایی هستند و هیچ مشکلی از بابت استفاده از آنها در هنگام مسافرت یا فضای دانشگاه نخواهید داشت. ارزش این لپ تاپها حتی بعد از سالها حفظ شده و عملکرد روان و پر سرعت خود را خواهند داشت. شرکت ایسر، با تولید انواع مختلف لپ تاپ، بیشترین تمرکز خود را برای کاربران اقتصادی خود گذاشته است. حقیقت این است که قیمت لپ تاپ ایسر با در نظر گرفتن نیازهای مختلف کاربرانش، معقولانه است و همین امر، ایسر را تبدیل به یک برند جذاب از نظر فروش کرده است. در میان انواع گوناگون لپ تاپ های ایسر، سری اسپایر، پرچم دار لپ تاپ های اقتصادی هستند که نیازهای گروه بزرگی از کاربران را در انواع قیمت، ابعاد و کارایی، برطرف می کند. از بهترین لپتاپهای اسپایر جدید میتوان به Acer Aspire 5 اشاره کرد که با قیمت مناسب، کارایی مقبولی برای مشتری بههمراه دارد. این لپتاپ با پردازندهی Core i3 سری U و قیمت حدود ۴۰۰ دلار، انتخابی مناسب برای مشتریان اقتصادی محسوب میشود. از قابلیتهای اصلی Aspire 5 میتوان به عمر باتری طولانی و نمایشگر شفاف 1080p اشاره کرد. قیمت لب تاپ دست دوم لنوو را از سایت آبیدر استوک پیگیری کنید.

لپ تاپ ایسر، در بین دانشجویان طرفداران بیشتری دارد.

کمپانی ایسر، انتخابهای گستردهای را برای لپ تاپهای خود ارائه کرده است و میتوانید از محصولات ارزان قیمت تا لپ تاپهای زیبا و کاربردی آنها را خریداری کنید. ایسر لپ تاپهای خوبی هم در زمینه بازی دارد و گیمرها، هیچگاه ناامید نخواهند شد. ایسر در مجموعه محصولات خود، نوت بوکهای زیادی را هم روانه بازار کرده است که ارزش بالایی داشته و با قیمت پایینی در اختیار شما قرار میگیرند. شما میتوانید بودجه بندی خود را تعیین کرده و بهترین لپ تاپهای موجود را بسته به نیاز خود تهیه کنید. این شرکت، محصولات قابل حمل همراه با صفحه نمایش بزرگ و طراحی زیبا را فراهم کرده و از دیدگاه فاکتورهای زیادی، تامین کننده نظرات مثبت خریداران هستند. تعداد زیادی از کروم بوکهای این کمپانی هم جزو همین محصولات بوده و میتوانید به طراحی خلاقانه آنها نیز اعتماد داشته باشید. لپ تاپ ایسر، در بین دانشجویان طرفداران بیشتری دارد. چرا که انتخابهای متنوعی را برای آنها فراهم کرده علیرغم تهیه مشخصات فنی بالا، قیمت مناسبتری هم نسبت به بقیه دارند.

سایت فروش لپ تاپ استوک

طراحی و کیفیت ساخت بدنه کاملا قابل قبول بوده و حس در اختیار داشتن یک لپ تاپ گران قیمت را به شما خواهد داد. بنابراین با پرداخت هزینه پایینی میتواند یک لپ تاپ در سطح متوسط برای کارهای روزمره و دانشگاهی خود تهیه کنید. این لپ تاپ هم مشخصات تقریبا مشابهی با گزینه قبلی دارد. اندازه صفحه نمایش آن ۱۵.۶ اینچی بوده و از پنل LED از نوع TFT ساخته شده است. گیمرها میتوانند زمان واکنش سریعی را همراه با این صفحه نمایش تهیه کرده و برای بازیهای اکشن از آن استفاده کنند. این نوت بوک دارای وزن ۲.۱ کیلوگرمی بوده و به سادگی هرچه تمامتر، میتوانید آن را حمل کنید. نسبت تصویر آن هم استاندارد بوده و با رزولوشن ۱۳۶۶ در ۷۶۸ پیکسل در اختیار شما قرار میگیرد. صفحه نمایش آن لمسی نبوده و مطابق انتظار با ماوس و کیبورد میتوانید با آن کار کنید. این محصول دارای پردازنده اینتل بوده و از سری پنتیوم تشکیل یافته است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.