مجله آموزشی ایران تمز

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

مجله آموزشی ایران تمز

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

محبوب ترین تلویزیون های هوشمند شیائومی در سال 2023

تلویزیون ۵٨ اینچ هوشمند شیائومی مدل Mi TV A2 58

یکی از تلویزیون های 2022 شیائومی، تلویزیون شیائومی A2 سایز 58 اینچ می باشد. تلویزیون شیائومی ای 2 که با مدل کامل L58M7-EAME نیز در بازار شناخته می شود جزو تلویزیون های سری A2 شیائومی محسوب می شود. این مدل برای تماشای فیلم و سریال و برنامه های روزمره کاملا مناسب است. این تلویزیون به جز تفاوت در سیستم عامل و طراحی، فرق چندانی با تلویزیون شیائومی F2 ندارد و مشابه یک دیگر به حساب می آیند. تلویزیون A2 شیائومی جزو یکی از ارزان ترین تلویزیون های فورکی شیائومی با صفحه نمایش LED در سال 2022 می باشد.

تلویزیون مذکور را می توان مدل هم رده و جدید تر تلویزیون شیائومی P1 در نظر گرفت که در سال قبل معرفی شده بود. این محصول دارای کیفیت تصویر فورکی است و می تواند محتوا های با کیفیت بالا مثل شبکه ها و فیلم های فورکی را با کیفیت و جزئیات خوبی نمایش دهد. تلویزیون فورکی شیائومی 58A2 مجهز به پردازشگر گرافیکی Mali G52 MP2 و پردازنده چهار هسته ای A55 می باشد و می تواند همه چیز را در حد کیفیت تصویر فورکی نمایش دهد. این تلویزیون از تکنولوژی HDR با فرمت های HLG، HDR10 و Dolby Vision پشتیبانی می کند. البته به این نکته باید توجه کرد که این مدل جزو تلویزیون های ارزان قیمت بازار محسوب می شود پس نباید در زمینه پخش محتوا های HDR انتظار زیادی از آن داشته باشید. تلویزیون مذکور دارای صفحه نمایشی با رفرش ریت 60 هرتز است و به لطف تکنولوژی MEMC توانایی نمایش صاف و روان صحنه های سریع و اکشن را دارد. شیائومی این محصول را به صفحه نمایش LED مجهز کرده است.

تلویزیون ۵٨ اینچی شیائومی مدل A2 دارای پنل VA و نور پس زمینه Edge LED می باشد. تلویزیون LED شیائومی 58A2 صفحه نمایشی با عمق رنگ 10 بیت (8 بیت + FRC) دارد و قادر است حدود 1.07 میلیارد رنگ مختلف را به کاربر نمایش دهد. همچنین تلویزیون پیش روی شما دارای تکنولوژی WCG یا همان Wide Color Gamut است و می تواند حجم رنگ 90% از فضای رنگی DCI-P3 را نمایش دهد تا بیننده از تماشای برنامه های مختلف در آن لذت ببرد. در مجموع کیفیت تصویر این مدل به پای تلویزیون های بالا رده نمی رسد اما بسته به قیمتی که دارد کیفیت خوبی را ارائه می دهد.

 تلویزیون شیائومی 58A2 دارای سیستم صوتی 2 کاناله است و می تواند صدای استریو را در اختیار کاربر قرار دهد. با کمال تعجب این تلویزیون برخلاف سایز کوچک تر خود دارای 2 بلندگوی 10 وات است. بنابراین این محصول در مجموع توان خروجی 20 وات را به گوش شنونده می رساند. تلویزیون مذکور از تکنولوژی های صوتی Dolby Audio و DTS-HD پشتیبانی می کند و می تواند صدا ها را با کیفیت بهتری به شما ارائه دهد تا از تماشای برنامه های مختلف بیش از پیش لذت ببرید. تلویزیون اسمارت شیائومی 58A2 دارای سیستم عامل اندروید نسخه 10 است.

همچنین این مدل از رابط کاربری PatchWall پشتیبانی می کند و امکانات خوبی را در اختیار کاربر قرار می دهد. این تلویزیون اندرویدی شیائومی دارای 16 گیگابایت حافظه داخلی است و قابلیت نصب برنامه نیز دارد. البته تمام این فضای حافظه داخلی در اختیار کاربر نیست و بخش زیادی از آن به برنامه های پیش فرض و فایل های سیستمی اختصاص دارد. کاربران برای نصب برنامه و بازی تنها کافی است تا از طریق تلویزیون به فروشگاه گوگل پلی (Google Play Store) مراجعه کرده و برنامه و بازی های دلخواه خود را دریافت و نصب کنند. همچنین این مدل به صورت پیش فرض دارای installer است و شما می توانید به آسانی و بدون دردسر برنامه های اندرویدی (فایل های APK) را از طریق حافظه فلش روی تلویزیون نصب کنید. این محصول دارای ریموت کنترل هوشمند و بلوتوثی است، بنابراین برای استفاده نیاز نیست آن را به سمت تلویزیون بگیرید. شما با استفاده از میکروفون تعبیه شده روی این ریموت کنترل می توانید از امکانات صوتی مثل دستیار صوتی استفاده نمایید. تلویزیون مذکور دارای دستیار صوتی گوگل (Google Assistant) است و از اینترنت اشیا (IoT) نیز پشتیبانی می کند.

 شما می توانید به کمک قابلیت Smart Home، لوازم خانگی هوشمند و خانه هوشمند خود را از طریق این تلویزیون مدیریت و کنترل نمایید. تلویزیون پیش روی شما قابلیت اتصال به موبایل های هوشمند اندرویدی را دارد. این مدل دارای تکنولوژی کروم کست داخلی (Chromecast Built-in) است و از تکنولوژی میراکست (Miracast) نیز پشتیبانی می کند. در نتیجه شما می توانید به راحتی محتوا یا صفحه نمایش موبایل اندرویدی خود را در صفحه نمایش بزرگ تلویزیون منتقل کرده و مشاهده نمایید. این محصول دارای تکنولوژی وای فای دو بانده (2.4 گیگاهرتز و 5 گیگاهرتز) است و امکان اتصال به مودم های بی سیم یا وایرلس را نیز دارد. تلویزیون مذکور مجهز به تکنولوژی بلوتوث نسخه 5.0 است و کاربر می تواند دستگاهی مانند هدفون بلوتوثی را به آن متصل نموده و بدون ایجاد مزاحمت برای اطرافیان صدای تلویزیون را از طریق آن بشنود.

علاوه بر موارد گفته شده این مدل دارای گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2) می باشد که به کمک آن می توانید شبکه های داخلی کشور را دریافت کنید. این محصول هنوز وارد بازار کشور ما نشده اما طبق اطلاعات ارائه شده فاقد گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2) است. این تلویزیون مجهز به 3 پورت HDMI می باشد. هر 3 پورت HDI به کار رفته در این محصول از نوع HDMI 2.0 می باشند. همان طور که پیش تر گفته شد این مدل رفرش ریت 60 هرتز دارد پس می توانید بازی ها را با حداکثر رزولوشن 4K@60Hz در آن تجربه نمایید. تلویزیون مذکور ویژگی خاصی در زمینه بازی و گیمینگ ندارد اما همچنان شما می توانید کنسول های بازی نسل هشتم (پی اس 4 و ایکس باکس وان) خود را به آن متصل کرده و در آن بازی کنید. همچنین می توانید کنسول های بازی نسل نهم (پی اس 5 و ایکس باکس سری ایکس) خود را نیز به آن متصل نمایید اما نمی توانید از حداکثر قدرت و کیفیت تصویر آن کنسول ها بهره ببرید. تلویزیون 58 اینچ شیائومی A2 در مقایسه با سایز کوچک تر خود پایه هایی با طراحی متفاوت دارد. شیائومی پایه های این محصول را به صورت دو شاخه در 2 طرف طراحی کرده است. حاشیه های 3 طرف صفحه نمایش این مدل باریک می باشد و به اصطلاح طراحی Three Sided Bezel-less دارد. استفاده از این نوع طراحی علاوه بر زیبایی، به تمرکز بیشتر بیننده بر روی محتوای در حال پخش نیز کمک می کند. در ساخت قاب یا فریم این تلویزیون از فلز استفاده شده که باعث زیبایی بیشتر محصول شده است.

 

تلویزیون ۴٣ اینچ هوشمند شیائومی مدل Mi TV A2 43

نمای جدید، طراحی فلزی

شیائومی در طراحی تلویزیون های جدیدش به سطح ارتقای تازه ای دست یافته است؛ بدنه فلزی و فریم بسیار باریک در تلویزیون A2 از ویژگی هایی هستند که باید به خاطر آن ها شیائومی را تحسین کرد. قاب این تلویزیون در سه طرف به قدری باریک است که بیننده متوجه آن نمی شود اما در پنل پایین به دلیل قرار گیری سوکت پایه و لوگوی شیائومی، کمی به ضخامت آن افزوده شده است. پایه تلویزیون شیائومی 43A2 برخلاف مدل های تولید شده در این سال، یک پایه کوچک توخالی است که درست وسط پنل پایین صفحه نمایش قرار گرفته. حالا شاید با خودتان بگویید این پایه کوچک قادر به نگهداری وزن تلویزیون نیست اما باید بگوییم این پایه فلزی تلویزیون را بر روی هر سطحی به طور ثابت نگه می دارد. مزیت اصلی پایه این تلویزیون امکان قرار گیری آن بر روی سطوح کوچک مانند میز تلویزیون هایی با ابعاد کم است یعنی شما می توانید تلویزیون 43 اینچ را روی یک میز تلویزیون کوچک قرار بدهید.

 

ظراحی و نمای ظاهری

تلویزیون شیائومی A2 با این قاب فلزی و طراحی یکپارچه، همانند یک پروژکتور عظیم در اتاق پذیرایی شما خودنمایی می کند. این تلویزیون را می توانید توسط یک براکت 300 × 300 میلی متر به دیوار وصل کنید و از تماشای صحنه هایی با رنگ و کنتراست واقعی نهایت لذت را ببرید. ابعاد تلویزیون شیائومی A2 به همراه پایه 957.2 × 244.4 × 609.8 میلی متر می باشد و وزن آن نیز در اندازه 43 اینچ 6.9 کیلوگرم تعیین شده است.

 

تجربه ای واقعی از زیبایی های طبیعت

در تلویزیون های جدید امروزی چندین گزینه دست به دست هم می دهند تا تصویری فراتر از تصور شما را به نمایش بگذارند و این تنها به قابلیت های تصویری خلاصه نمی شود بلکه طراحی و نمای قاب تلویزیون در گستردگی صفحه نمایش نقش بسزایی خواهد داشت. در این تلویزیون شیائومی ای 2 حاشیه باریک آن، گستردگی صفحه نمایش را چندین برابر بیشتر از تلویزیون های معمولی نمایش می دهد؛ هنگامی که صفحه نمایش روشن است به سختی می توان مرز بین تصویر و فریم را تشخیص داد و این تجربه بصری فراگیرتری از آنچه تا به حال داشته اید را در اختیارتان قرار می دهد.

 

 

صفحه نمایش فورکی

A2 شیائومی یک تلویزیون فورکی است یعنی رزولوشن 2160 × 3840 پیکسل را در هر تصویر نمایش می دهد. تلویزیون های فورکی وضوحی 2 برابر یک تلویزیون فول اچ دی دارند و این یعنی جزئیات بیشتر و کنتراست بالاتر برای هر تصویر. جالب است بدانید که عمق رنگ در تلویزیون A2 شیائومی 1.07 میلیارد می باشد و این در کنار DCI-P3 90% پوشش 90 درصدی رنگ ها را به دنبال دارد که نتیجه، رنگ هایی زنده و قابل درک برای چشم انسان خواهد بود. استاندارد طیف رنگی DCI-P3 که توسط صنعت فیلمسازی هالیوود معرفی شد اطمینان حاصل می کند که رنگ ها به صورت واقعی روی صفحه، نشان داده شوند؛ وسعت رنگ گسترده، کالیبراسیون دقیق رنگ و دقت رنگ خیره کننده از اصلی ترین وظایف این قابلیت در نمایش تصویر هستند.

 

حرکاتی روان در هر فریم

تلویزیون ۴٣ اینچی شیائومی مدل A2 از رفرش ریت تصویر 60 هرتز بهره می برد یعنی در هر فریم 60 بار تصویر را تازه سازی می کند که این می تواند قابلیت مفیدی در حین نمایش فیلم های اکشن و محتوای متحرک روی صفحه باشد. یکی از ویژگی هایی که مختص تلویزیون های شیائومی است MEMC می باشد و اکنون در مدل A2 نیز به فعالیت خودش ادامه داده. این فناوری، حرکت تصاویر با سرعت بالاتر را روان می سازد یعنی دید بی عیب و نقصی را از آنچه در حال نمایش است ارائه می دهد. اکنون فرقی نمی کند شما در حال تماشای یک مسابقه ورزشی باشید یا یک فیلم اکشن، در هر حال هیجان واقعی را با حرکت واقعی اجسام روی صفحه نمایش تجربه خواهید کرد و این تجربه فراگیری است که شیائومی در تلویزیون A2 برایتان به ارمغان آورده است.

 

سینما را به خانه خودتان بیاورید!

صنعت فیلمسازی چیزی فراتر است از آنچه ما مشاهده می کنیم. برای درک بالاتر صحنه های هر فیلم نیاز به کنتراست واقعی، روشنایی مورد نیاز و حرکاتی روان هست که تلویزیون شیائومی A2 در این باره کم نگذاشته است. Dolby Vision فناوری استاندارد روشنایی، کنتراست و رنگ است که در هر صفحه نمایش تصاویر را زنده می کند و جزئیات را در سطح بالاتری نشان می دهد. اکنون در تلویزیون شیائومی 43A2 این فناوری دست به کار شده تا صحنه هایی سرشار از روشنایی و زیبایی را در اختیار شما قرار بدهد.

 

دالبی ویژن و HDR

پس از بررسی دالبی ویژن می رسیم به HDR10 و HLG که دو فرمت تصویری بسیار کاربردی در زمینه روشنایی و کنتراست هستند، در واقع روشنایی هر تصویر را مطابق با متادیتای روی صفحه بهینه می سازد تا در تاریکترین و روشن ترین صحنه ها جزئیات به درستی نشان داده شوند. فرمت HLG به طور خاص برای محتوای در حال پخش ساخته شده به این معنی که محتوایی که در حال پخش هستند را با کیفیتی بالاتر از آنچه هستند نمایش می دهد. در مجموع می توان گفت تلویزیون شیائومی A2 تصویری مطابق سلیقه کاربر را به نمایش می گذارد و کاربران علاقه مند به فیلم و سینما می توانند خرید آن را در اولویت قرار بدهند.

 

43A2، یک قدم جلوتر از همرده هایش

تاکنون تلویزیون های سال 2022 را تنها با سیستم صوتی 20 وات شناخته ایم و در برخی از مدل های فول اچ دی توان 16 وات را نیز شاهد بودیم که بدون شک نمی تواند پاسخگوی یک تلویزیون 43 اینچ باشد اما شیائومی در یک حرکت نوآورانه این قدرت را افزایش داده و صدایی استریو با توان 24 وات را برای تلویزیون A2 به ارمغان آورده است. این تلویزیون با دو بلندگوی قدرتمند 12 واتی عملکرد صوتی پیشرفته تری را به نسبت همرده هایش ارائه می دهد و به جرات می توان گفت صدایی استریو را به گوش ما می رساند به طوری که شنونده را به عمق صحنه می برد.

 

تلویزیون ۵۰ اینچ هوشمند شیائومی مدل Mi TV A2 50

طراحی تلویزیون شیائومی A2 بسیار زیبا و جذاب است و می تواند با هر دکوراسیون داخلی سازگاری داشته باشد. این تلویزیون با داشتن نسبت صفحه نمایش به بدنه بالا، ارائه دهنده تجربه تماشای فوق العاده ای است. فریم بسیار باریکی که این تلویزیون دارد، بسیار ظریف و البته خوش ساخت است. صفحه نمایش تلویزیون شیائومی A2، با وضوح بسیار بالا و رنگ های پویا و زنده، کیفیت تصویر بسیار عالی را به کاربران ارائه می دهد. همچنین، این تلویزیون با داشتن پشتیبانی از فرمت های HDR، تصاویر با کیفیت بسیار بالا و رنگ های پویا و زنده را به نمایش می گذارد. طراحی شیائومی 58A2، با بهره گیری از تکنولوژی های مدرن و دقیق، به کاربران امکان مشاهده تصاویر با کیفیت بالا و بدون تغییرات در ابعاد تصویر را می دهد. به علاوه، با داشتن پنل OLED، تلویزیون شیائومی A2 قابلیت نمایش رنگ های تاریک و روشن درست و دقیق را داراست که به کاربران امکان مشاهده جزئیات بیشتر در تصاویر را می دهد. به طور کلی، طراحی شیائومی A2 بسیار زیبا و جذاب است و با توجه به کیفیت تصویر بسیار عالی، می تواند گزینه ای بسیار مناسب برای کاربران باشد.

 

کیفیت تصویر تلویزیون شیائومی A2

تلویزیون شیائومی A2 با استفاده از تکنولوژی نمایشگرهای LED با کیفیت تصویر بسیار بالایی به نمایش می‌گذارد. این تلویزیون دارای رزولوشن 4K است و همچنین دارای تکنولوژی HDR10+ می‌باشد که برای بهترین تجربه تماشای تلویزیون، بسیار مهم است. تکنولوژی HDR10+ به عنوان یک فناوری تصویر، باعث می‌شود تصاویر تلویزیون با پویایی و واقعیت بیشتری نمایش داده شوند و رنگ‌ها و جزئیات آن‌ها بیشتری را نشان می‌دهند.

 

کیفیت صوتی تلویزیون شیائومی A2

تلویزیون شیائومی A2 دارای سیستم صوتی Dolby Atmos است که باعث می‌شود تجربه صوتی شما در هنگام تماشای تلویزیون بسیار بیشتر و واقعی‌تر باشد. این سیستم صوتی دارای بلندگوهای استریو با توان 15 وات در هر کانال می‌باشد که با استفاده از فناوری های Dolby Atmos، صدای 360 درجه‌ای و با کیفیت بالا را ایجاد می‌کند. به علاوه، تلویزیون شیائومی A2 دارای پشتیبانی از بلوتوث و Wi-Fi است که با استفاده از آن می‌توانید به راحتی به اسپیکرها و سیستم صوتی خانگی خود متصل شوید و تجربه صوتی با کیفیتی را داشته باشید. همچنین این تلویزیون دارای قابلیت تنظیم صدا برای بهینه‌سازی تجربه صوتی شما است. به طور کلی، شیائومی A2 با سیستم صوتی قدرتمند و کیفیت بالا، تجربه تماشای فیلم و سریال را برای شما بسیار جذاب و دلنشین می‌کند.

 

سیستم عامل تلویزیون شیائومی A2

تلویزیون شیائومی A2 از سیستم عامل Android TV 10 پشتیبانی می‌کند که یکی از پیشرفته‌ترین سیستم عامل‌های تلویزیون است. با استفاده از این سیستم عامل، می‌توانید به صورت آسان و راحت به برنامه‌های تلویزیونی، فیلم‌های آنلاین و بازی‌های جدید دسترسی پیدا کنید. همچنین، سیستم عامل Android TV 10 دارای برنامه Google Play است که به شما اجازه می‌دهد تا از برنامه‌های متنوعی که برای تلویزیون طراحی شده‌اند، استفاده کنید. از جمله برنامه‌های Netflix، YouTube، Amazon Prime Video، Hulu، Disney+ و بسیاری دیگر. علاوه بر این، تلویزیون شیائومی A2 دارای قابلیت هوشمند بودن است و با استفاده از ویژگی Google Assistant، می‌توانید به راحتی با صدای خودتان تلویزیون را کنترل کنید و سؤال‌های خود را از طریق گفتگو با دستیار هوشمند Google پرسیده و پاسخ‌های خود را دریافت کنید. در کل، سیستم عامل کامل شیائومی A2 با امکانات بیشمار و قابلیت هوشمندی بالا، به کاربران امکان می‌دهد تا تجربه بی نظیری را از تماشای تلویزیون داشته باشند.

 

 

جمع بندی

تلویزیون ۵۰ اینچی  شیائومی مدل A2 یک تلویزیون هوشمند با صفحه نمایش لنز نوری (VA) با رزولوشن 4K است. طراحی شیائومی A2 نیز بسیار شیک و زیباست و با داشتن بدنه‌ی باریک و بدون حاشیه، این تلویزیون به راحتی در هر فضایی جای می‌گیرد. کیفیت تصویر این تلویزیون بسیار بالاست و تصاویری با رنگ‌های زیبا و جزئیات دقیق به نمایش می‌گذارد. همچنین، این تلویزیون دارای برخی ویژگی‌های تصویری مثل تکنولوژی بازتاب فریم (MEMC) و نور پس زمینه از نوع Direct LED با 10 گروه بخش‌بندی است که باعث بهبود تصویر و جلوگیری از ردیابی تصاویر شناور می‌شوند. صدای تلویزیون شیائومی A2 بسیار با کیفیت و شفاف بوده و از دو بلندگوی جلو بهره می‌برد. همچنین، این تلویزیون قابلیت اتصال به سیستم صوتی بیرونی را نیز داراست. سیستم عامل این تلویزیون Android TV است که برای ارائه‌ی تجربه‌ی کاربری بهتر و دسترسی به برنامه‌های مختلف طراحی شده است. این تلویزیون از اپلیکیشن‌های محبوب مثل Netflix و YouTube پشتیبانی می‌کند و همچنین امکان نصب اپلیکیشن‌های دیگر از فروشگاه Google Play را دارد. در کل، شیائومی A2 یک تلویزیون با کیفیت بالا، طراحی زیبا و سیستم عامل کامل است که تجربه‌ی تماشای تلویزیون را برای کاربران بهبود می‌بخشد.

 

تلویزیون ۵۵ اینچ هوشمند شیائومی مدل Mi TV A2 55

برند تازه نفس دنیای دیجیتال، با تولید تلویزیون شیائومی A2 در سال 2022 که یک مدل اقتصادی و خوش فروش است، رقبا را به مبارزه می‌طلبد. این تلویزیون سری Fire، در کشور چین ساحته شده که در این سال جدید به خانواده مدل‌هایی مانند Q2 و F2 Max اضافه شد تا به عنوان یک مدل اقتصادیِ میان رده، در بازار پرطلاتم تلویزیون‌ها خودنمایی کند.

تب و تاب خرید تلویزیون در بازارهای رقابتی همچنان داغ است، یکی از تلویزیون‌هایی که توانسته با مهارت‌هایش در دنیای دیجیتال خود شیرینی کند، تلویزیون A2 محصولی از برند تازه نفس شیائومی است. این تلویزیون در رده خوش قیمت های برند نامبرده جای می گیرد.

 

تلویزیون پاناسونیک HX750

در بخش تصویر، تلویزیون 55 اینچ شیائومی A2 از رزولوشن 2160 × 3840 پیکسل بهره می‌برد که نمایانگر وضوح 4K است؛ یعنی جزئیات کامل و نمایشگری بی‌نقص؛ از طرفی دیگر عمق رنگ 10 بیت میلیارد، رفرش ریت 60 هرتز و زاویه دید گسترده 178 درجه، این قابلیت‎‌های تصویری را تکمیل ساخته اند؛ در واقع می توان گفت این تلویزیون یکی از اقتصادی‌ترین مدل‌های شرکت نامبرده در سال جاری است. اگر می خواهید به عمق زیبایی تصویر این تلویزیون شیائومی پی ببرید، باید از حضور فرمت‌های تصویر HDR10، HLG و دالبی ویژن نیز آگاه باشید که کنتراست، روشنایی و رنگ بیشتری را برای تصویر به نمایش می گذارند.

 

از بحث تصویر که بگذریم، می رسیم به سیستم صوتی که توسط دو اسپیکر 12 وات مدیریت می‌شود و در واقع صدایی قدرتمند‌تر از همرده‌هایش در سایر برندها پخش می‌کند زیرا بیشتر تلویزیون‌های اقتصادی همرده اش مانند UQ7000 ال جی، دارای 20 وات خروجی صدا هستند اما شیائومی این تلویزیون را به 24 وات صدای قدرتمند مجهز کرده است که صدای دالبی دیجیتال نیز، این اسپیکرها را همراهی می کند.

 

شیائومی تلویزیون A2 را توسط سیستم عامل اندروید 10 در بخش نرم افزاری مدیریت می‌کند؛ اکنون شما یک تلویزیون هوشمند مقرون به صرفه در اختیار دارید که تمام قابلیت‌های جدید مانند دسترسی به دستیار صوتی گوگل، پخش محتوا از طریق Chromecast و منابع سرگرمی از جمله YouTube در تلویزیون 55 اینچ شیائومی A2 شما را در دنیایی از محتوای آموزشی و سرگرمی غرق می‌سازند.

 

تلویزیون شیائومی فورکی a2

تلویزیون شیائومی ای 2، دارای 16 گیگابایت حافظه داخلی است و یک پردازنده پرتوان 4 هسته‌ای اجرای برنامه‌ها را کنترل می‌کند. در اصل این تلویزیون با امکاناتی جدید، پشتیبانی از زبان فارسی و قیمت مقرون به صرفه در میان رقبای خودش می‌درخشد و مناسب کاربرانی می‌باشد که نمی‌خواهند برای خرید تلویزیون متحمل هزینه‌های بالا شوند.

 

پشتیبانی از فرمت دالبی ویژن

اصلی‌ترین دلیل برای خرید، قیمت تلویزیون شیائومی 55A2 می‌باشد که در رده خوش قیمت‌ها جای گرفته و می‌توان گفت، با مدل‌هایی مانند UQ7000 ال جی و HX750 پاناسونیک، در یک سطح قیمتی قرار گرفته‌اند. در صورتی که هدف شما از خرید تلویزیون استفاده‌های خانگی مانند تماشای فیلم و سریال باشد، این تلویزیون گزینه مناسبی خواهد بود. با توجه به نوسانات قیمت‌ها، بهتر است پس از تصمیم گیری، با شماره‌های درج شده در سایت تماس بگیرید تا قیمت لحظه ای را دریافت نمایید.

تجربه بصری همه جانبه از زیبایی‌های طبیعت

در تلویزیون‌های جدید امروزی چندین گزینه دست به دست هم می‌دهند تا تصویری فراتر از تصور شما را به نمایش بگذارند و این تنها به قابلیت های تصویری خلاصه نمی‌شود؛ بلکه طراحی و نمای قاب تلویزیون در گستردگی صفحه نمایش نقش بسزایی خواهد داشت. در این تلویزیون فورکی شیائومی 55A2 حاشیه باریک آن، گستردگی صفحه نمایش را چندین برابر بیشتر از تلویزیون‌های معمولی نمایش می‌دهد؛ هنگامی که صفحه نمایش روشن است به سختی می توان مرز بین تصویر و فریم را تشخیص داد و این تجربه بصری، فراگیرتری از آنچه تا به حال داشته اید را در اختیارتان قرار می دهد.

 

صفحه نمایش فورکی

وضوح تلویزیون فورکی یعنی رزولوشن 2160 × 3840 پیکسل  در هر تصویر‍! تلویزیون‌های فورکی وضوحی 2 برابر یک تلویزیون فول اچ دی دارند و این یعنی جزئیات بیشتر و کنتراست بالاتر برای هر تصویر. شیائومی برای ایجاد رنگ‌های زنده و درخشندگی بیشتر در این تلویزیون از پنل VA استفاده کرده و این در ترکیب با روشنایی 300 نیت، روحی دوباره در رنگ‌های صفحه نمایش می‌دمد.

جالب است بدانید که عمق رنگ در تلویزیون A2 شیائومی، 1.07 میلیارد؛ یعنی 10 بیت می‌باشد و این در کنار DCI-P3 90%، پوشش 90 درصدی رنگ‌ها را به دنبال دارد که نتیجه، رنگ‌هایی زنده و قابل درک برای چشم انسان خواهد بود. استاندارد طیف رنگی DCI-P3 که توسط صنعت فیلمسازی هالیوود معرفی شد، اطمینان حاصل می‌کند که رنگ ها به صورت واقعی روی صفحه، نشان داده شوند؛ وسعت رنگ گسترده، کالیبراسیون دقیق رنگ و دقت رنگ خیره کننده از اصلی ترین وظایف این قابلیت در نمایش تصویر هستند.

حفظ جزئیات در صحنه‌ها، در این تلویزیون شیائومی، به لطف بکلایت Edge LED به وقوع پیوسته است؛ این فناوری نور پس زمینه که در مقابل دایرکت LED قرار گرفته، دو برتری بسیار مهم دارد که یکی از آن‌ها مهیا ساختن کنتراست بهتر برای تصویر است و دومی هم ضخامت کم فریم. تلویزیون‌های با بکلایت Edge معمولا باریک تر و زیباتر از مدل‌های با بکلایت Direct هستند.

 

حرکاتی روان در تلویزیون 4K شیائومی A2

رفرش ریت 60 هرتز در هر تلویزیون، یعنی 60 بار تازه سازی تصویر در هر فریم که این می‌تواند قابلیت مفیدی در حین نمایش فیلم‌های اکشن و بازی روی صفحه باشد. یکی از ویژگی‌هایی که مختص تلویزیون‌های شیائومی است نوآوری MEMC می‌باشد و اکنون در مدل A2 نیز به فعالیت خودش ادامه داده؛ این فناوری، حرکت تصاویر با سرعت بالاتر را روان می‌سازد؛ یعنی دید بی‌عیب و نقصی را از آنچه در حال نمایش است ارائه می‌دهد.

 

سینما را به خانه خودتان بیاورید!

صنعت فیلمسازی چیزی فراتر است از آنچه که ما مشاهده می‌کنیم. برای درک بالاتر صحنه‌های هر فیلم نیاز به کنتراست واقعی، روشنایی مورد نیاز و حرکاتی روان هست که تلویزیون A2 شیائومی در این باره کم نگذاشته است. Dolby Vision فناوری استاندارد روشنایی، کنتراست و رنگ است که در هر صفحه نمایش تصاویر را زنده می‌کند و جزئیات را در سطح بالاتری نشان می‌دهد. اکنون در تلویزیون ال ای دی 55 اینچ شیائومی A2 این فناوری دست به کار شده تا صحنه‌هایی سرشار از روشنایی و زیبایی را در اختیار شما قرار بدهد.

 

دالبی ویژن و HDR

پس از فناوری Dolby، می‌رسیم به HDR10 و HLG که دو فرمت تصویری بسیار کاربردی در زمینه روشنایی و کنتراست هستند؛ در واقع روشنایی هر تصویر را مطابق با متادیتای روی صفحه بهینه می‌سازد تا در تاریکترین و روشن‌ترین صحنه‌ها، جزئیات به درستی نشان داده شوند.

 

HLG منحصراً برای ارتقای کیفیت محتوای در حال پخش ساخته شده؛ به این معنی که اخبار و برنامه های زنده را با وضوحی بالاتر از آنچه هستند به نمایش می گذارد. در مجموع می‌توان گفت این نمایشگر، تصویری مطابق سلیقه کاربر را به نمایش می‌گذارد و کاربران علاقه‌مند به فیلم و سینما می‌توانند خرید آن را در اولویت قرار بدهند.

 

طراحی و ساختار هنرمندانه

شیائومی در طراحی تلویزیون‌های جدیدش به سطح ارتقای تازه‌ای دست یافته؛ بدنه فلزی و فریم باریک با ضخامت 712mm در این تلویزیون از ویژگی‌هایی هستند که باید به خاطر آن‌ها شیائومی را تحسین کرد. قاب جلوی این تلویزیون در سه طرف به قدری باریک است که بیننده متوجه آن نمی‌شود اما در پنل پایین به دلیل قرار گیری سوکت پایه و لوگوی شیائومی، کمی به ضخامت آن افزوده شده است.

پایه تلویزیون LED شیائومی 55A2، برخلاف مدل‌های تولید شده در این سال، یک پایه کوچک توخالی است که درست وسط پنل پایین صفحه نمایش قرار گرفته و از نمای پشت حالتی دوشاخه ای دارد؛ حالا شاید با خودتان بگویید این پایه کوچک قادر به نگهداری وزن تلویزیون نیست اما باید بگوییم این پایه فلزی تلویزیون را بر روی هر سطحی به طور ثابت نگه می‌دارد. مزیت اصلی پایه این تلویزیون امکان قرارگیری آن بر روی سطوح کوچک مانند میز تلویزیون‌هایی با ابعاد کم است؛ یعنی شما می توانید تلویزیون 55 اینچ را روی یک میز تلویزیون کوچک قرار بدهید.

 

طراحی و نمای ظاهری

قاب فلزی و طراحی یکپارچه تلویزیون، همانند یک پروژکتور عظیم در اتاق پذیرایی شما خودنمایی می‌کنند. این تلویزیون را می‌توانید توسط یک براکت 300 × 300 میلی‌متر به دیوار وصل کنید و از تماشای صحنه‌هایی با رنگ و کنتراست واقعی نهایت لذت را ببرید. ابعاد تلویزیون به همراه پایه، 1225.8 × 279.9 × 778.3 میلی‌متر می‌باشد و وزن آن نیز در اندازه 55 اینچ 11.23 کیلوگرم تعیین شده است.

 

صدای ناب تلویزیون 55 اینچ شیائومی A2

تاکنون تلویزیون‌های سال 2022 را تنها با سیستم صوتی 20 وات شناخته‌ایم و در برخی از مدل‌های فول اچ دی، توان 16 وات را نیز شاهد بودیم که بدون شک نمی‌تواند پاسخگوی یک تلویزیون 55 اینچ باشد اما شیائومی در یک حرکت نوآورانه این قدرت را افزایش داده و صدایی استریو با توان 24 وات را برای تلویزیون جدیدش به ارمغان آورده است. این تلویزیون با دو بلندگوی قدرتمند 12 واتی عملکرد صوتی پیشرفته‌تری را به نسبت همرده‌هایش ارائه می‌دهد و به جرات می توان گفت صدایی استریو را به گوش ما می‌رساند به طوری که شنونده را به عمق صحنه می‌برد.

 

سیستم صوتی 24 وات

پس از اینکه به قدرت جادویی صدای این تلویزیون شیائومی A2 پی‌بردیم جای خود دارد کمی هم به بررسی جلوه‌های صوتی در آن بپردازیم که شامل Dolby Audio + DTS-HD می‌باشند و شیائومی از آن‌ها به عنوان رمزگشایی دوگانه نام برده است؛ این جلوه‌های صوتی با پخش صدای دالبی دیجیتال، جلوه ای واضح و دقیق از فرکانس‌های صوتی را ارائه می‌دهد که این کمک می‌کند از سرگرمی‌های بیشتری در منزل خود بهره ببرید.

 

شیائومی کارش را بلد است! صدای 24 وات تلویزیون به درستی می‌تواند پاسخگوی تمام سایزهای آن باشد؛ با این وجود امکان اتصال اسپیکر یا سیستم صوتی جداگانه را نیز دارد که از طریق پورت اپتیکال یا بلوتوث انجام می‌شود که در این حالت تلویزیون در مهمانی و جشن تولدهای شما صدایی شگفت انگیز و خارق‌العاده را در سراسر فضا پخش می‌کند.

اندروید تی‌وی و سرگرمی‌هایش

محبوب‌ترین سیستم‌عامل جهان، Android است که به عنوان پیروز میدان، سر از دنیای تلویزیون‌ها درآورد و با رابط کاربری ساده و زیبایی که دارد دلایل روشنی برای انتخاب خودش به کاربران می‌دهد؛ اکنون اندروید در تلویزیون 55 اینچ اسمارت شیائومی a2 راه اندازی شده تا طیف سرگرمی‌های شما را کامل کند که بیش از 400.000 فیلم و نمایش و 5000 برنامه را در یک مکان جمع آورده کرده و هر کدام از این محتویات مورد علاقه‌تان را می‌توانید پخش ،یا دانلود کنید. 16 گیگابایت حافظه داخلی در این تلویزیون اجازه می‌دهد هر فیلم یا محتوایی که بخواهید را دانلود کنید و یا برنامه‌های از پیش نصب شده را اجرا کنید.

 

قابلیت ها و امکانات هوشمند تلویزیون شیائومی A2

یکی از امکاناتی که درتلویزیون ۵۵ اینچی شیائومی مدلTV A2  نمی‌توان از آن چشم پوشی کرد، دستیار صوتی Google است که اجازه می‌دهد کارهای زمان‌بر را با صدایتان در چند ثانیه انجام دهید به عنوان مثال شما به ریموت کنترل می‌گویید یک فیلم را برایتان پخش کند، در این حالت به جای اینکه ساعت‌ها دنبال فیلم مورد علاقه تان بگردید دستیار صوتی، سریع دستور شما را به تلویزیون انتقال می‌دهد و پخش فیلم روی صفحه نمایش شروع می‌شود.

روی ریموت کنترل 360 درجه بلوتوثی (360° bluetooth remote) یک دکمه به این دستیار صوتی اختصاص داده است که حتی اجازه می‌دهد سایر دستگاه‌های موجود در منزل را نیز مدیریت کنید البته هر کدام از لوازم منزل شما مانند یخچال و لباسشویی باید هوشمند باشند.

10 ایده‌های شیک برای کوکتل آبرسان شما

10 ایده‌های شیک برای کوکتل آبرسان شما

این محصول که ساخت کشور کره جنوبی می باشد مناسب برای استفاده در لاین های زیبایی و میکرونیدلینگ طراحی و تولید کوکتل ترک پوستی شده است. کوکتل جوانساز درماهیل دارای ویتامین های مخصوص پوست بوده که می تواند از پیری زودرس جلوگیری کرده و به باز شدن چین و چروک های صورت ، بستن منافذ ، کلاژن سازی و در نهایت جوانسازی پوست شما کمک کند. کوکتل HSR درماهیل دارای 5 میلی لیتر حجم بوده و برای حداقل 2 الی 3 جلسه مناسب و کافیست. این محصول یکی از پرطرفدارترین کوکتل ها و مواد میکرونیدلینگ می باشد که در منازل ، کلینیک و سالن های زیبایی مورد استفاده قرار میگیرد. محصولات درماهیل دارای قیمتی مناسب و اقتصادی است که برای استفاده در کلینیک ها و سالن های زیبایی و همچنین منازل بسیار مناسب است. علاوه بر قیمت مناسب دارای کیفیتی خوب و مرغوب است که می تواند در 2 الی 3 جلسه شما را به نتیجه دلخواهتان برساند و یا حداقل نزدیک کند.

کوکتل جوانسازی

به علاوه یک محصول قوی جهت رفع سلولیت یا تجمع چربی اضافی و تقویت گردش خون مویرگی است. عصاره گیاه جینکو نیز از دیگر مواد آنتی اکسیدان موثر در کوکتل فیوژن است که از فعالیت رادیکال های آزاد کاسته و تولید کلاژن ، فیبرونکتین و فیبروبلاست ها را تقویت خواهد کرد. فیوژن Fusion meso به عنوان فرآورده تزریقی ، دربردارنده ی اسید هیالورونیک برای جوان سازی و ویتامینه کردن پوست است. ۴۶ ماده فعال موجود در این کوکتل از اثرگذاری درمانی گوناگونی نظیر پیشگیری از فعالیت رادیکال های آزاد ، بازسازی سلولی ، تحریک و ساخت کلاژن ، رفع چین و چروک ، تقویت پوست و خاصیت ضدالتهابی برخوردار هستند. فیوژن Fusion meso به عنوان فرآورده تزریقی ، توسط ماده ی اسید هیالورونیک تولید شده که سبب آبرسانی ، کاهش چین و چروک و استحکام پوست می شود. ترکیبات موجود در این کوکتل نظیر سیلیکون ساختاری ، کنگر و عصاره گیاهی جینکو جهت حذف چربی ها و مایعات انباشته در اطراف چشم که سبب به وجود آمدن پف دور چشم می گردد کاربردی و مفید می باشد.

cocktail hydrationکوکتل درماهیل اصلی را از فروشگاه زیباشو با کیفیت عالی و قیمت بسیار مناسب تهیه نمایید. گفته می شود که نشانه های بازگو کننده سن یک زن گردن و دست های او هستند. اکنون به لطف درماهیل HSR قادر به جوان سازی دست ها هستیم. دست ها توسط تزریقات مزوتراپی ریز جوان می شوند. این کوکتل مزوتراپی شامل تری پپتید کوپر می باشد که جریان خون در پوست را بهبود می بخشد.فرمول مزوتراپی درماهیل HSR می تواند ظهور خطوط ریز و چروک ها را کاهش دهد. این کوکتل ضدپیری حاوی دکاپپتید- 4 می باشد که التیام زخم را نیز بهبود می دهد. تری پپتید- 6 نیز در بهبود شرایط پوست نقش دارد و به آبرسانی و حفظ رطوبت پوست کمک می کند. قیمت کوکتل درماهیل اچ اس ار نسبت به کیفیت و کاراریی اش به سایر کوکتل ها بسیار مقرون به صرفه و مناسب میباشد که از کیفیت بینظیری هم برخوردار میباشند. ما به شما اطمینان میدهیم .: فروشگاه اینترنتی زیباشو :. بهترین منبع برای تهیه وسایل مورد نیاز شماست.

  • نیازی به استراحت بعد از تزریق ندارد
  • از بین برنده لک و آکنه
  • زمان درمان کوتاهتر
  • کوکتل لاغری ایکس بی سی (F-XBC)

cocktail hydrationمیکرونیدلینگ با کوکتل های مزوتراپی، روشی ایمن و موثر بوده و برای هر نوع پوستی مناسب است. با این روش، سلول­های جدید پوست تحریک می­شوند تا به صورت طبیعی، کلاژن و الاستین تولید کنند. زمانی که کلاژن جدید ساخته شود، باعث صاف شدن چین و چروک­ها، تسریع ترمیم زخم و بهبود اسکار (جای زخم) و چندین مزیت درمانی دیگر می­­شود. این امکان وجود دارد که با ترکیب روش میکرونیدلینگ خود با کوکتلهای مزوتراپی، یک درمان پیشرفتهتر و سفارشیتر ایجاد کنیم، که می­تواند بسیاری از مشکلات پوستی را برطرف کند. مزایای ترکیب میکرونیدلینگ با مزوتراپی چیست؟ چین و چروک را از بین می­برد، اندازه منافذ پوستی را به حداقل می­رساند و باعث افزایش قوام پوست می­شود. باعث تحریک ساخت کلاژن می­شود که باعث جوانسازی پوست می­شود. انواع کوکتل آبرسان فیوژن  درمان هدفمندتری را ارائه می­دهد. باعث بهبودی اسکارهای باقی مانده از جراحی یا آکنه می­شود. میتواند باعث بهبود ظاهر ترک­های پوستی شود. می­تواند به برطرف شدن هایپرپیگمانتاسیون (لکه­های قهوه­ای و ملاسما) کمک کند. می­تواند باعث بهبودی دور چشم شده و خاصیت ارتجاعی این قسمت را افزایش دهد.

  • کم رنگ کردن لکهای پوستی
  • افزایش خاصیت ارتجاعی پوست
  • ماه اول : ۴ جلسه به فاصله ی هر هفته یکبار
  • ترمیم جای زخم، اسکار و استرچ مارک
  • تقویت کننده سنتز کلاژن

cocktail hydrationبعد از عمل رولینگ یکی از بهترین گزینه ها کوکتل مو می باشد. این کوکتل ترکیبی از آنتی اکسیدان هایی است. که گردش خون مویرگی را افزایش می دهند و باعث رشد بهتر موها بعد از میکرونیدلینگ می شوند. عناصر موجود در این کوکتل علاوه بر رشد مو به ضخامت ساقه ی مو نیز کمک زیادی می کنند. کوکتل مو برای افرادی که بیماری آلوپسیا دارند یا درگیر ریزش موی سکه ای هستند، نیز مناسب است. این کوکتل ٥ میل است وتعداد مورد استفاده از آن بستگى به حجم استفاده شخص دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ریزش مو و راه های درمان آن می توانید مقاله درمان ریزش مو با میکرونیدلینگ را بخوانید. است. اسکار یا همان جای زخم، منافذ باز پوست، جای جوش و استرچ مارک از مشکلات پوستی شایعی هستند که این کوکتل می تواند از پس درمان آن به خوبی برآید. یکی از مهمترین عناصر موجود در این کوکتل سنتلا اسیاتیکا می باشد.

کوکتل آبرسان مصاحبه دانش

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با  وب سایت خود باشید.

منبع : بیوتی لاولی