مجله آموزشی ایران تمز

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

مجله آموزشی ایران تمز

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

معرفی بهترین مدل سرخ کن در بازار ایران

از سرخ کن بدون روغن راضی هستین ؟ بهترین مارک سرخ کن بدون روغن چیست ؟سرخ کن بدون روغن تفال خوبه یا فیلیپس؟ پیش تر مقاله ای راجع به معایب سرخ کن بدون روغن نوشتیم و اطلاعاتی را در رابطه با ویژگی های سرخ کن ها و نوع کاربرد آنان به دست آوردیم ، با توجه به مزایا و معایب سرخ کن های بدون روغن خیلی از افراد خواهان این مدل سرخ کن ها شدند بنابراین تصمیم گرفتیم تا مقاله ای را به بهترین مارک سرخ کن بدون روغن اختصاص دهیم و انواع بهترین برند های سرخ کن بدون روغن را بررسی کنیم . از جمله از سوالاتی که در رابطه با بهترین برند سرخ کن های بدون روغن از ما پرسیده می شود می توان به موارد زیر اشاره کرد :

سرخ کن بدون روغن تفال بهتره یا سرخ کن بدون روغن بیشل ؟
سرخ کن بدون روغن چه مارکی خوبه بخرم ؟
گارانتی و ضمانت سرخ کن های بدون روغن چگونه است ؟ و …

اگر شما هم این مدل سوالات را دارید پیشنهاد می کنم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید تا بتوانید پاسخ سوالات بالا را متوجه شوید .

بهترین مارک سرخ کن بدون روغن

بهترین مارک سرخ کن بدون روغن در بازار

در اینجا علاوه بر آن که بهترین مارک سرخ کن بدون روغن را معرفی کرده ایم بهترین مدل سرخ کن بدون روغن هر برند را بررسی می کنیم و در انتها پرسش سوال آیا از سرخ کن بدون روغن راضی هستین را بررسی خواهیم کرد . مقاله داغ: تفاوت سرخ کن بدون روغن با سرخ کن معمولی چیست؟

1. بهترین سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل HD9650/91

فیلیپس نام یک برند چند ملیتی است که انواع محصولات لوازم خانگی کوچک برقی را روانه بازار می کند ، یکی از بهترین محصولات برند فیلیپس متعلق به سرخ کن های بدون روغن فیلیپس هستند که از محبوبیت بالایی نیز برخوردارند . این مدل سرخ کن ها دارای سیستم قطع کن خودکار هستند و قطعات آن قابل جدا شدن هستند . سبد گردان در این مدل محصول مشاهده نمی شود و حدود 8 کیلوگرم وزن دارد . وجود صفحه نمایش این دستگاه باعث شده تا به راحتی از تنظیمات دستگاه مطلع شد .

 سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل HD9650/91

2. بهترین سرخ کن بدون روغن دسینی مدل 600

دسینی یکی از برند هایی است که نمی توان دقیق بیان کرد ساخت چه کشوری است ، بنابراین برای شناختن برند دسینی توصیه می کنم مقاله دسینی ساخت کجاست را مطالعه کنید . این مدل سرخ کن دارای سیستم قطع خودکار است اما متاسفانه فیلتر قابل تعویض و صفحه نمایش ندارد ،قابلیت تفکیک قطعات در این دستگاه باعث شده است تا شست و شوی راحت تری داشته باشد . این مدل سرخ کن بدون روغن حدود 6 کیلوگرم وزن دارد و از آن می توان به عنوان بهترین سرخ کن بدون روغن دسینی یاد کرد .

سرخ کن تفال EY401

EY401 به‌نوعی نسخه کوچکتر EY701 محسوب می‌شود که گنجایش و توان مصرفی آن به ترتیب ۴.۲ لیتر و ۱۵۰۰ وات است. پنل کنترل و منوی این دستگاه نیز در سقف دستگاه قرار دارد و دارای ۸ دستور پخت است.

برای ساخت سرخ کن بدون روغن تفال EY401 نیز از «پلاستیک» مرغوب استفاده شده که رنگ‌بندی آن «مشکی» و «نقره» است که با توجه به بهره‌مندی از ابعاد مناسب، وزن مطلوبی دارد (۴.۵ کیلوگرم).

 

سرخ کن تفال EY505

دیگر سرخ کن پیشرفته تفال است که نمایشگر و منوی لمسی آن برخلاف موارد قبلی در قسمت جلویی دستگاه قرار گرفته است. این دستگاه ۱۴۰۰ واتی و خوش‌ساخت بدنه‌ایی پلاستیکی دارد و کاسه گردشکل آن با روکشی نچسب و ضد خش پوشانده شده است.

کاسه ۴.۲ سرخ کن بدون روغن تفال EY505 مربعی (با گوشه‌های قوس‌دار) است و به همراه یک صفحه گریل عرضه می‌شود.

 


سرخ کن تفال EY501

ظاهری مشابه با مدل EY505 دارد؛ با این تفاوت که از نمایشگر و منوی لمسی بهره نمی‌برد و پنل کنترل آن شامل ۲ ولوم چرخشی برای تنظیم و کنترل دما و زمان پخت است.

سرخ کن بدون روغن تفال EY501 دارای توان مصرفی ۱۴۰۰ وات است و کاسه استفاده‌شده در آن ۴.۲ لیتری است. این سرخ کن چند کاره بدنه‌ایی از جنس پلاستیک دارد و به رنگ مشکی عرضه می‌شود.

 


معرفی بهترین سرخ کن : دلونگی

دلونگی (Delonghi) یک برند قدرتمند است که به واسطه ساخت لوازم خانگی برقی با کیفیت، شهرت و اعتبار بسیار زیادی کسب کرده است. این برند ایتالیایی سرخ کن‌های فوق‌العاده پیشرفته، پرظرفیت و با ابعاد بزرگ عرضه می‌کند.

سرخ کن‌های کوچکتر این برند نیز دارای کیفیت بسیار مطلوبی هستند و توانایی رقابت با محصولات تفال و فیلیپس دارند. سرخ کن‌های چندکاره دلونگی، توان بسیار بالایی دارند، مجهز به صفحه نمایش LCD هستند و نیز از همزن پارویی بهره می‌برند.

این همزن، غذای موجود در محفظه دستگاه را (در صورت نیاز، به ورش اصولی و حرفه‌ای) می‌چرخاند تا طبخ غذا با کیفیت مطلوبی انجام شود و مرغوب‌ترین طعم و مزه را داشته باشد.

سرخ کن بدون روغن دسینی مدل 600

3. بهترین مدل سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل HD9240

با استفاده از این نوع سرخ کن بدون روغن تا حدود 80 درصد می توانید در مصرف روغن صرفه جویی کنید ، این مدل سرخ کن حدود 3 لیتر گنجایش دارد و برای تعداد افراد 4 تا 5 نفر کفایت می کند و خود دستگاه هم به اندازه 7 کیلوگرم وزن دارد ، با توجه به توانی که دارد تنها 3 دقیقه زمان نیاز دارد تا دستگاه داغ شود . با استفاده از این دستگاه علاوه بر سرخ کردن می توان برای گریل کردن و کباب کردن هم از آن استفاده کرد . این نوع دستگاه فیلتر قابل تعویض ندارد . اگر ا سرخ کن بدون روغن فیلیپس استفاده میکنید به ما بگویید که آیا از سرخ کن بدون روغن راضی هستین یا نه . 

بهترین سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل HD9240

4. بهترین سرخ کن بدون روغن هانوور مدل NO.1007

این نوع سرخ کن فیلتر قابل تعویض ندارد اما در مقابل قابلیت تفکیک قطعات را دارا می باشد ، از دیگر ویژگی های آن می توان به وجود صفحه نمایش ، سبد گردان ، سیستم قطع کن خودکار و … اشاره کرد . این نوع سرخ کن حدود 3 کیلوگرم وزن دارد . این نوع خودکار دارای ظرفیت 2.5 لیتر است و 7 برنامه برای پخت و پز را دارا می باشد .با استفاده از این سرخ کن شما می توانید انواع مواد غذایی خود را با کمترین روغن سرخ کنید .

 بهترین سرخ کن بدون روغن هانوور مدل NO.1007

5. بهترین سرخ کن بدون روغن بیشل مدل BL-DF-008

بیشل نام یک برند تایوانی است که در سال 2005 تاسیس شده است ، در اینجا نمونه ای از سرخ کن بیشل را بررسی می کنیم ، این مدل سرخ کن از برند بیشل سبد گردان ندارد اما دارای فیلتر قابل تعویض ، صفحه نمایش ، سیستم قطع کن خودکار و … می باشد . شما برای استفاده از این نوع سرخ کن تنها لازم است تا از یک قاشق روغن استفاده کنید . بهترین سرخ کن بدون روغن بیشل حدود 4.2 کیلوگرم وزن دارد .

تفاوت سرخ کن بدون روغن با سرخ کن معمولی چیست؟

سرخ‌کن صنعتی

ابتدا برای خرید سرخ کن صنعتی بهتر است بررسی کنید که دستگاه برای چه کاری است. آیا قصد دارید از سرخ کن خود برای اقلام حجیم مانند فست فود استفاده کنید؟ یا از آن برای سرخ کردن سیب زمینی، درست کردن پیتزا یا پختن یک کیک ساده استفاده می کنید؟ همه اینها مشخص می کند که چه محصولی به عنوان سرخ کن در آشپزخانه خود دارید.

از سرخ کن های صنعتی برای تهیه فست فود در رستوران ها و ساندویچ ها استفاده می شود. برای غذاهای پر حجم و پر حجم، مانند غذاهایی که در رستوران های فست فود تهیه می شوند، باید به ایمنی تجهیزات توجه شود. دمای بالای 200 درجه سانتیگراد، فست فود باکیفیت را فراهم می کند. اما همچنین می تواند خطراتی را برای کاربران ایجاد کند.

اکثر رستوران ها نیاز به خرید سرخ کن صنعتی دارند. این تجهیزات می توانند حجم زیادی از مواد غذایی مانند مرغ، ماهی و … را با کیفیت بالا در کمترین زمان سرخ کنند. این سرخ کن مانند سایر مدل های سرخ کن خانگی از یک المنت و یک محفظه تشکیل شده است.

دستگاه دارای فیلتر روغن جهت افزایش طول عمر و دوام سرخ کن صنعتی می باشد. به علاوه، نقطه سرد در پایین دستگاه از چسبیدن غذا به آن در صورت ریختن در قسمت پایین جلوگیری می کند. بنابراین این مشکل باعث ساییدگی دستگاه نمی شود.

ویژگی یک سرخ کن خوب چیست؟

صفحه نمایش دما

داشتن نمایشگر دما را می توان یک چیز خوب در نظر گرفت که مستقیماً با بودجه شما مرتبط است. برخی از سرخ کن ها از صفحه نمایش لمسی استفاده می کنند و برخی دیگر از دکمه های اطراف صفحه نمایش استفاده می کنند، اما سرخ کن های نسبتا ارزان اصلا از صفحه نمایش استفاده نمی کنند. البته این مشکل نمی تواند نقطه ضعف سرخ کن باشد.

جدا شدن قطعات سرخ کن

از آنجایی که در وسایل آشپزی باید به نظافت و بهداشت توجه کنیم، باید به این نکته توجه داشته باشید که عناصر مختلف دستگاه به راحتی از محفظه جدا شده و شسته می شوند، لوازم پخت و پز و پس از هر بار استفاده باید به خوبی تمیز شود.

قطع کن خودکار

هنگام خرید سرخ کن، قطعا یکی از دلایل خرید آن این است که مجبور نیستید همیشه روی گاز بایستید و کار سرخ کردن غذا را به بهترین شکل ممکن به دستگاه بسپارید، پس باید به این نکته توجه کنید که سرخ کن خاموش می شود، می تواند اتوماتیک باشد، بنابراین اگر غذای شما به اندازه سرخ شده باشد، به صورت خودکار خاموش می شود. البته این عملکرد با علامت هشدار کاملا متفاوت است.

اگر شما هم قصد خرید سرخ کن بدون روغن را داشته باشید، احتمالا این سوالات برای شما هم پیش آمده که بهترین سرخ کن بدونه روغن کدومه؟ تفاوت سرخ کن بدونه روغن و معمولی چیه؟ و حتما میخواهید مزایا و معایب این محصول را بدانید. هدف ما در این مقاله آشنایی با برندهای برتر سرخ کن بدون روغن است. تا با شناخت بیشتر انواع سرخ کن و راهنمایی و نکات خرید سرخ کن بتوانید به راحتی بهترین سرخ کن بدونه روغن را انتخاب کنید.

سرخ کن بدونه روغن چیست و چه کاربردی دارد؟

یکی از دستگاه هایی که در چند سال اخیر برای سرخ کردن مواد غذایی مختلف در دسترس قرار گرفته انواع مدل سرخ کن‌های بدونه روغن و معمولی هستند. که در دمای معین و در سریعترین زمان ممکن امکان سرخ کردن و برشته شدن غذاهای خوش طعم را فراهم می‌کنند. سرخ‌کن های بدونه روغن علاوه بر سرعت بیشتر برای سرخ کردن از کثیف شدن ماهیتابه و اجاق نیز جلوگیری می‌کنند و دارای مزایای دیگری هستند که در ادامه بیان خواهیم کرد.

تفاوت سرخ کن بدونه روغن با سرخ کن معمولی چیه؟

سرخ کن‌های معمولی دارای مخزنی برای روغن هستند، و با یک المنت گرم کننده روغن داخل مخزن گرم می‌شود که با اضافه کردن مواد غذایی به روغن گرم شده مواد غذایی سرخ می‌شوند.

اما مدل سرخ کن‌های بدون روغن توسط جریان هوای داغ  با مقدار کمی روغن غذایی کاملا سالم و رژیمی را سرخ و برشته می‌کند. این مدل سرخ کن بدون نیاز به مصرف روغن زیاد از نظر سلامت غذا مفید و بسیار کاربردی هستند.

جدیدتریرین مدل سرخ کن بدونه روغن

سرخ کن‌های بدون روغن نمونه‌هایی بسیار پیشرفته‌ تر از سرخ کن معمولی هستند. که در جدیدترین مدل سرخ کن با تکنولوژی دیجیتال مدل سرخ کن های بدون روغن تولید شده‌اند. با ویژگی های خاص و منحصر به فرد سرخ کن‌های جدید بدون روغن از محصولات پخت و پز آسان آشپزخانه هستند. که در اکثر آشپزخانه‌ها به عنوان یک دستگاه پیشرفته و کاربردی مورد استفاده قرار می‌گیرند. معرفی بهترین مارک سرخ کن بدون روغن  را حتما بخوانید!

مشخصات سرخ کن بدون روغن

  • سسیتم قطع کن خودکار
  • فیلتر قابل تعویض
  • دارای آلارم زمان سرخ کردن
  • دارای چندین برنامه سرخ کردن
  • امکان تنظیم زمان با توجه به مواد غذای مختلف
  • دارای قطعات جدا شونده برای شستشو آسان
  • طراحی ظاهری مدرن و زیبا
  • سیستم گردش هوای داغ برای سرخ کردن بهتر غذا
  • در برخی از مدل ها قابلیت پخت کیک … را هم دارند.

پرفروش ترین سرخ کن بدون روغن

سرخ کن در سه مدل بدون روغن، مینی سرخ کن و سرخ کن معمولی توسط برندهای بزرگ تولید کننده لوازم خانگی برقی به بازار ارائه می شوند. که هر کدام از این برندها به نوعی دارای ویژگی های خاص خود همان برند است. اما پرفروشترین برند سرخ کن بازار برندهای سرخ کن فیلیپس، دلونگی و تفال هستند. که از محبوبیت فراوانی در بین خریداران سراسر دنیا برخوردارند.

بهترین سرخ کن تفال

برند تفال با مدل سرخ کن های معمولی و بدون روغن در ظرفیت بزرگ و مینی سرخ کن و با توجه به این که برند تفال در زمینه تولید لوازم خانگی بسیار موفق عمل کرده مورد توجه بسیاری قرار گرفته‌ اند. به جرائت میتوان گفت برند تفال یکی از موفق‌ترین و باکیفیت ترین برند ها در زمینه تولید انواع سرخ کن های بدون روغن در بازار است.

بهترین سرخ کن فیلیپس

برند سرخ کن فیلیپس با طراحی ظاهری مدرن و دیجیتال از برندهای خوشنام است. اگر برای شما کیفیت سرخ کن با طراحی ظاهری زیبا مهم است برند فیلیپس گزینه ای بسیار مناسب است که از کیفیت و زیبایی ظاهری برخوردارند. اما نسبت به برندهای دیگر سرخ کن های فیلیپس ظرفیت های کمتری دارند.

بهترین سرخ کن دلونگی

سرخ کن های دلونگی یکی از نمونه مدل سرخ کن های بدون روغن و کاملا رژیمی هستند. و با مقدار روغن کمی داخل محفظه سرخ کن با گردش هوال داغ و توان 1900 تا 2200 وات پرقدرت و سریع غذا را سرخ و برشته می‌کنند. سرخ کن دلونگی یک برند ایتالیایی است که با کیفیت فوق العاده بالا و دوام پذیری این برند معتبر از محبوبیت بالایی در بین مردم برخوردار هستند.

بهترین سرخ کن بدون روغن ایرانی و خارجی

همانطور که در ابتدا این مقاله هم اشاره شد سرخ کن بدون روغن و معمولی از برندهای زیادی تولید می‌شوند. ما در بخش قبل سه برند را معرفی کردیم. اما برندهای بی نظیری مانند سرخ کن کنوود، فیلیپس، شیائومی، دلونگی، تفال … از برندهای بزرگ و مشهور هستند که با اطمینان کامل از این برندها را میتوان تهیه کرد.

خرید و قیمت سرخ کن بدون روغن

در این مقاله با سرخ کن های بدونه روغن آشنا شدیم. در این قسمت برای سهولت خرید و دیدن قیمت روز 23 مدل انواع مدل سرخ کن از برندهای برتر را لیستت کرده ایم. می‌توانید با توجه به سلیقه و انتظارتان با بررسی سرخ کن های معرفی شده بهترین سرخ کن بدونه روغن را انتخاب کنید. . با کلیک روی دکمه مشاهده قیمت و خرید محصول را با قیمت روز و مشخصات کاملتر مشاهده کنید.

معرفی بهترین سرخ کن های بدون روغن بازار

مواد غذایی سرخ‌شده در لیست محبوب‌ترین و پرمصرف‌ترین غذاها قرار می‌گیرند و بسیاری از وعده‌های غذایی ما را تشکیل می‌دهند.

اما بزرگترین چالش این دسته از غذاها، چربی بسیار زیاد و مضرات آن است. دقیقا در همین لحظه است که فناوری راه حلی تحت عنوان «سرخ کن هوا» ارائه خواهد داد.

دستگاهی که سرخ‌ترین و تردترین غذاها را بدون نیاز به غوطه‌ور شدن در روغن حاضر خواهد کرد. سرخ کن بدون روغن بهترین دستگاه برای پخت سریع و آسان این قبیل غذاها است.

با خرید سرخ کن می‌توانید میزان استفاده از روغن و در نتیجه چربی غذا را تا بیش از ۹۰ درصد کاهش دهید. اما یک سرخ کن با این سطح کیفیت را از چه مارکی باید خرید و بهترین سرخ کن بدون روغن چه ویژگی‌های دیگری دارد؟

امروزه با تعدد برندهای معتبر در زمینه ساخت لوازم پخت و پز برقی، انتخاب بهترین مارک سرخ کن کار چندان آسانی نیست. از طرفی هر برند چند مدل با کیفیت و درجه را به عنوان پرچمدار خود معرفی کرده که همچنان در دو راهی‌های زیادی برای انتخاب بهترین سرخ کن قرار خواهید گرفت و شناسایی بهترین مارک و مدل این دستگاه محبوب و پرکاربرد فرایندی پیچیده است.

به همین واسطه، تصمیم گرفتیم در یک وبلاگ جامع و کامل به معرفی بهترین مارک های سرخ کن، بهترین مدل‌های هر برند و در آخر نکات مهم و موثر بر انتخاب بهترین سرخ کن بدون روغن بپردازیم.

در ادامه مطالعه خواهید کرد: (به ترتیب)

  • معرفی بهترین مارک های سرخ کن
  • معرفی و بررسی بهترین سرخ کن های هر برند
  • فاکتورهای موثر بر عملکرد بهترین سرخ کن

بهترین مارک سرخ کن کدام است ؟

برندهای فعال در بازار لوازم خانگی (از جمله لوازم پخت‌وپز) بسیار زیاد هستند که هر کدام در تولید محصول یا محصولات خاصی، قدرت بیشتری دارند. سرخ کن از جمله محصولات خانگی پرفروش محسوب می‌شود و به همین واسطه برندهای معتبر زیادی، ترغیب به ساخت این دستگاه کاربردی و محبوب شده‌اند.

  • فیلیپس (Philips)
  • دلونگی (Delonghi)
  • تفال (Tefal)
  • نینجا (Ninja)
  • کنوود (Kenwood)
  • سنکور (Sencor)

این ۶ برند در لیست پرفروش‌ترین سرخ کن‌های بازار بیشترین سهم را دارند. در بین آنها چند مورد، عملکرد قدرتمندتری ارائه می‌کنند و اعتبار بیشتری دارند که در ادامه به آنها می‌پردازیم. راهنما خرید لوازم آشپزخانه را مشاهده نمایید.

معرفی بهترین مارک سرخ کن : فیلیپس

فیلیپس (philips) یک برند معتبر، قدرتمند و حرفه‌ای است که شهرت بسیار زیادی را به‌واسطه تولید لوازم خانگی برقی با کیفیت به دست آورده است. سرخ کن یکی از پرفروش‌ترین محصولات این برند به‌شمار می‌آید که از فناوری Rapid Air برای سرخ کردن مواد غذایی بهره می‌گیرد.

بیشترین تمرکز فیلیپس در زمینه ساخت سرخ کن‌های بدون روغن با کیفیت و در عین حال خوش‌قیمت است و به همین واسطه به پرفروش‌ترین مارک سرخ کن در ایران تبدیل شده است.

یکی دیگر از ویژگی‌های فیلیپس، عرضه سرخ کن در بازه‌های قیمتی مختلف است. قیمت سرخ کن‌های این برند هلندی از ۲ تا ۳۰+ تومان است که می‌توان بسته به بودجه درنظر گرفته شده، دست به انتخاب زد.

سرخ کن فیلیپس HD9270

9270 پرفروش‌ترین سرخ کن برند معتبر فیلیپس است که سطح کیفی بسیار مطلوبی دارد و برای تهیه وعده‌های غذایی حجیم بسیار مناسب خواهید بود. این محصول در دسته سرخ کن‌های بدون روغن فیلیپس قرار می‌گیرد و میزان مصرف روغن را تا ۹۰ درصد کاهش می‌دهد.

سرخ کن فیلیپس HD9270 دارای توان مصرفی ۲۰۰۰ وات است و از محفظه غذای ۶ لیتری بهره می‌برد. پنل کنترل این دستگاه لمسی و مجهز به برنامه‌های پخت آماده با قابلیت اعمال تنظیمات شخصی است.

 

 

سرخ کن فیلیپس HD9280

HD9280 یکی دیگر از بهترین سرخ کن‌های فیلیپس است که قابلیت و امکانات مشابهی با مدل HD9270 دارد. تنها تفاوت این سرخ کن با مدل قبلی «بهره‌مندی از سیستم IOT» است که امکان اتصال به وای فای (Wi-Fi) و کنترل از طریق گوشی را فراهم می‌کند.

 

 

سرخ کن فیلیپس HD9252

سرخ کن HD9252 در مقایسه با مدل 9270 و 9280 قیمت ارزان‌تری دارد. این سرخ کن بدون روغن مانند دو مدل قبلی در دو رنگ سفید و مشکی عرضه می‌شود و طراحی محفظه آن کشویی و مربعی‌شکل است.

گنجایش محفظه غذای سرخ کن فیلیپس HD9252 معادل ۴.۱ لیتر و توان مصرفی آن ۱۴۰۰ وات است. محفظه غذای این محصول با روکشی نچسب و ضد خش پوشانده شده و پنل کنترل آن لمسی است.

 

 

سرخ کن فیلیپس HD9200

اگر به‌دنبال یک سرخ کن ارزان‌تر از این برند هستند، مدل HD9200 می‌تواند پیشنهاد مناسبی باشد. این سرخ کن برخلاف موارد قبلی از نمایشگر لمسی بهره نمی‌برد و محفظه کشویی آن ۴.۱ لیتری است.

توان مصرفی سرخ کن بدون روغن فیلیپس HD9200 معادل ۱۴۰۰ وات است و دما و زمان پخت غذا به‌وسیله ولوم‌های چرخشی تنظیم می‌شود. بدن این دستگاه نیز پلاستیکی است و ۴.۵ کیلوگرم وزن دارد. راهنما خرید لوازم برقی 

 

 

سایر بهترین سرخ کن های فیلیپس

  • سرخ کن فیلیپس HD9218
  • سرخ کن فیلیپس HD9260
  • سرخ کن فیلیپس HD9216
  • سرخ کن فیلیپس HD9650

معرفی بهترین سرخ کن : تفال

تفال (Tefal) یکی دیگر از بهترین مارک‌های سرخ کن است که به‌نوعی به‌عنوان برندی پیشرو در این زمینه شناخته می‌شود. تفال با طراحی سرخ کن‌های پیشرفته و مجهز به فناوری روز دنیا، تحول بزرگی در این صنعت رقم زد.

این برند فرانسوی موفق به ساخت اولین سرخ کن‌های پیشرفته، تحت عنوان Acti Fry شد. این سرخ کن‌ها با استفاده از تکنولوژی Heat Pulse غذاهای مختلف را سرخ می‌کنند.

تفال برخلاف فیلیپس (که بیشتر بر تولید سرخ کن‌های بدون روغن، تمرکز دارد) ۲ مدل مختلف از سرخ کن را تولید می‌کند سرخ کن‌های کشویی تفال طراحی مشابهی با دستگاه‌های فیلیپس دارند.

مدل‌های آسانسوری، دسته دیگر سرخ کن‌های این برند را تشکیل می‌دهند که از طراحی منحصربه‌فردی بهره می‌برند و عملکرد قدرتمند و بسیار حرفه‌ای دارند. در برخی از مدل‌های فوق‌پیشرفته این دسته از سرخ کن‌ها علاوه‌بر صفحه نمایش دیجیتال و لمسی از قابلیت تنظیم و کنترل از طریق گوشی همراه نیز استفاده شده است.

سبد سرخ کن‌های آسانسوری، گرد است و به سمت بالا باز می‌شود. ظروف داخلی هر دو نوع سرخ کن تفال قابلیت شستشو را در ماشین ظرفشویی دارند. این برند در سرخ کن‌های آسانسوری خود از پدال چرخشی بهره می‌برد تا غذا را با چرخش ۳۶۰ درجه، یکنواخت و یکدست بپزد. در ادامه چند مورد از بهترین سرخ کن‌های تفال را معرفی خواهیم کرد.

سرخ کن تفال EY201

EY201 یکی از خوش‌قیمت‌ترین سرخ کن‌های تفال است که طراحی زیبا و قدرت عملکرد بسیار خوبی دارد. توان مصرفی این دستگاه ۱۵۰۰ وات است و در دسته قدرتمندترین سرخ کن‌های بدون روغن تفال قرار می‌گیرد.

محفظه سرخ کن بدون روغن تفال EY201 نچسب و ضد خش است و ۴.۲ لیتر گنجایش دارد. بدنه این دستگاه از جنس پلاستیک است و ۴ کیلوگرم وزن دارد.

 

 

سرخ کن تفال EY701

یکی از پرفروش‌ترین سرخ کن‌های بدون روغن بازار به‌شمار می‌آید که دارای توان مصرفی ۱۷۰۰ وات و گنجایش ۵.۶ لیتر است. کاسه این دستگاه گردشکل و از جنس سرامیک نچسب و ضد خش است.

منو و پنل کنترل سرخ کن تفال EY701 لمسی و دارای یک نمایشگر لمسی است که از ۸ برنامه پخت پرکاربرد بهره می‌برد. این دستگاه مانند سرخ کن EY201 مجهز به فناوری 3D Air Pulse technology است که حرارت را در محفظه حاوی غذا پخش می‌کند.

 

 

سرخ کن تفال FZ7600

FZ7600 بهترین سرخ کن آسانسوری تفال محسوب می‌شود که دارای یک کاسه گردشکل ۱.۲ کیلوگرمی است. (یعنی قادر به پخت ۱.۲ کیلوگرم سیب زمینی است)

توان مصرفی این محصول ۱۳۵۰ وات و پنل کنترل آن لمسی است. منوی این دستگاه مجهز به ۹ دستور پخت و محفظه آن به‌صورت شفاف طراحی شده است تا غذای در حال پخت قابل مشاهده باشد.

منبع : هایپرمال 24

آموزش ثبت نام در اپلیکیشن می هوم Mi Home


نحوه ساخت اکانت در اپلیکیشن Mi Home شیائومی

انتخاب منطقه یا ریجن

در بخش اول بعد از ورود به اپلیکیشن Mi Home از شما خواسته می‌شود تا چند گزینه را تایید کنید و وارد قسمت ریجن (region) شده که در این قسمت پیشنهاد ما انتخاب Chinese mainland است چون در این ریجن بیشترین دستگاه‌ها موجود بوده. در ریجن و کشورهای دیگر امکان دارد یک سری از دستگاه‌ها موجود نباشد و در آینده به مشکل خورده و نیاز به تغییر ریجن داشت باشید.


اپلیکیشن متاسفانه از زبان فارسی در رابط کاربری خود پشتیبانی نمی‌کند و برای تغییر ریجن و زبان باید به بخش Profile و بعد Setting به قسمت Region یا Language مراجعه کنید.


اپلیکیشن Mi Home

انتخاب منطقه و ریجن

ثبت نام در اپلیکیشن Mi Home

بعد انجام دادن مراحل بالا وارد صفحه اصلی اپلیکیشن شده که برای ثبت نام با زدن گزینه sign in وارد صفحه (عکس شماره 1) می‌شوید که با زدن گزینه Create account وارد صفحه بعد (عکس شماره 2) می‌شوید که هم با ایمیل و شماره مویابل (از ایران پشتیبانی می‌کند) می‌‌توانید ثبت نام کنید.


همان طور که در عکس مشخص است ما از شماره موبایل استفاده کرده‌ایم که با وارد کردن کد تایید به صفحه ای می‌رویم که از ما کلمه عبور خواسته می‌شود که باید شامل عدد حروف و کاراکتری خاص باشد و در قسمت پایین کادری با رنگ بندی (قرمز کم – زرد متوسط – سبز قوی)میزان سختی کلمه عبور شما را نشان می‌دهد.


نحوه ثبت نام  در اپلیکیشن Mi Home شیائومی

شماره 1

نحوه ثبت نام  در اپلیکیشن Mi Home شیائومی

شماره 2

نحوه ثبت نام  در اپلیکیشن Mi Home شیائومی

شماره 3

وارد شدن به اپلیکیشن Mi Home

بررسی تجهیزات و مشخصات لوازم خانه هوشمند شیائومی  با وارد کردن نام کاربری (ایمیل یا شماره موبایل) و کلمه عبوری که در صفحه قبل ساختیم را وارد کرده و تیک موافقت با قوانین و مقررات در انتهای صفحه را می‌زنیم، وارد صفحه بعد (عکس شماره 5) می‌شویم که در این صفحه اطلاعاتی مثل ID و محصولاتی که از قبل اضافه کرده باشیم را به ما نشان داده می‌شود، چون ما محصولی هنوز اضافه نکردیم چیزی به ما نشان نمی‌دهد.


برای اضافه کردن محصول کافیست علامت مثبت (+) در سمت راست بالای صفحه را بزنیم.


اپلیکیشن Mi Home

شماره 4

اپلیکیشن Mi Home

شماره 5

اتصال دستگاه جدید به اپلیکیشن Mi Home شیائومی

اگر مراحل قبل را درست طی کرده باشید به صفحه‌ای که در عکس می‌بینید رسیده اید برای اضافه کردن محصول جدید 3 روش وجود دارد.



روش اول: با استاده از QR کد که با زدن گزینه سمت راست بالا فعال شده و شما باید QR کدی که در دفترچه محصول موجود است را اسکن کنید تا محصول مورد نظر شما وصل بشود.

که البته QR کد در بعضی محصولات در نقاط دیگه‌ای هم یافت می‌شود، به عنوان مثال دوربین imilab EC3 بر روی قسمت سیم دوربین هم QR کد دستگاه وجود دارد.


روش دوم: در این روش با جستجو کردن اسم محصول در بخش (Enter device name) در بالا یا پیدا کردن محصول مورد نظر در قسمت محصولات در پایین صفحه می توانید به دستگاه وصل بشوید.


روش سوم: دراین روش اگر دستگاه شما روشن باشد و WiFi موبایل شما نیز وصل باشد در قسمت بالا همان طور که در عکس شماره 6 می‌بینید، دستگاه های نزدیک شما را نشان می‌دهد که در تصویر هاب هوشمند شیائومی پیدا کرده که با انتخاب آن به قسمت مراحل اتصال می‌رویم، در مرحله بعد به شما به صورت کامل توضیح داده شده است.


ما در این آموزش برای تست هاب هوشمند شیائومی را به اپلیکیشن Mi home شیائومی وصل می‌کنیم


اضافه کردن محصول به اپلیکیشن Mi Home شیائومی

اضافه کردن محصول به اپلیکیشن Mi Home شیائومی

خرید هاب هوشمند شیائومی

با انتخاب دستگاه مورد نظرتان(که برای ما هاب هوشمند شیائومی می‌باشد) وارد مرحله زیر می‌شوید که همانطور در عکس مشحص است باید دکمه روی دستگاه را 5 ثانیه (این زمان در دستگاه های مختلف متغیر است) نگه داسته تا دستگاه ریست شده و به تنظیمات اولیه برگردد.


برای اتصال همه دستگاه‌ها برای بار اول یا به هاب جدید حتما دستگاه باید ریست شده و به تنظیمات اولیه برگردد.


اتصال هاب هوشمند شیائومی به اپلیکیشن mi home شیائومی

اتصال هاب هوشمند شیائومی به اپلیکیشن Mi home شیائومی

بعد از مرحله ریست کردن دستگاه وارد قسمتی می شویم که از ما خواسته می‌شود به شبکه WiFi خود وصل شویم، که در اینجا نام WiFi ما Nest بوده که به آن وصل شده، در مرحله بعد از ما خواسته می‌شود به هاب از طریق WiFi با نام ( lumi-gateway-v3_miap6d00 ) وصل شده تا به مرحله بعدی برویم.


آموزش اتصال به اپلیکیشن mi home شیائومی

شماره 6

آموزش اتصال به اپلیکیشن mi home شیائومی

شماره 7

آموزش اتصال به اپلیکیشن mi home شیائومی

شماره 8

در این قسمت اگر همه مراحل را درست طی کرده باشید با عکس زیر مواجه می‌شوید که همه مراحل تیک سبز خورده و عملا دستگاه به اپلیکیشن Mi Home شیائومی وصل شده است.


آموزش اتصال به اپلیکیشن mi home شیائومی

آموزش اتصال به اپلیکیشن Mi Home شیائومی

در مرحله بعدی(عکس شماره 9) از ما خواسته می‌شود که اتاق یا محلی که دستگاه در آن می‌خواهد قرار گیرد را انتخاب کنیم که در اینجا ما نام (اتاق خواب اصلی) به صورت دستی اضافه کردیم اما خود اپلیکیشن نیز نام‌هایی را در پایین به ما پیشنهاد می‌دهد که می‌توانیم انتخاب کنیم.


در قسمت بعدی(عکس شماره 10) نام دستگاه را میتوانیم تغییر دهیم و در بخش بعدی(عکس شماره 11) دکمه LET’S GET STARTED را زده و در این قسمت دستگاه به صورت کامل به اپلکیشن وصل شده.


آموزش اتصال به اپلیکیشن mi home شیائومی

شماره 9

آموزش اتصال به اپلیکیشن mi home شیائومی

شماره 12

آموزش اتصال به اپلیکیشن mi home شیائومی

شماره 11

بعد از مراحل بالا، وارد صفحه اصلی اپلیکیشن Mi Home شیائومی شده که دراین بخش می‌توانیم دستگاه های متصل شده به اپلیکیشن را ببینم که در این بخش ما هاب هوشمند شیائومی رو مشاهده می‌کنیم که در این آموزش آن را به اپلیکیشن شیائومی وصل کردیم.


صفحه اصلی اپلیکیشن Mi Home

صفحه اصلی اپلیکیشن Mi Home شیائومی

اتصال دستگاه‌ های Zigbee به هاب هوشمند شیائومی

همان طور که می‌دانید برای استفاده از سنسور‌های هوشمند شیائومی یا تجهیزاتی که با پروتکل Zigbee کار می‌کنند نیاز به هاب هوشمند شیائومی می‌باشد که همه دستگاه‌ها به آن وصل شده و از طریق آن سناریو‌ها و دستورات ما را اجرا کنند.


در صفحه اصلی با وارد شدن به صفحه هاب هوشمند شیائومی و زدن گزینه child device در انتهای صفحه وارد بخش بعدی شده که با زدن گزینه مثبت (+) لیستی از محصولات Zigbee شیائومی که قابلیت اتصال به هاب هوشمند را دارند نشان داده می‌شود که ما در اینجا برای آموزش سنسور درب و پنجره شیائومی را انتخاب کرده تا مراحل اتصال را به شما نشان دهیم.


آموزش اتصال تجهیزات هوشمند Zigbee شیائومی

آموزش اتصال تجهیزات هوشمند Zigbee شیائومی

آموزش اتصال تجهیزات هوشمند Zigbee شیائومی

آموزش اتصال تجهیزات هوشمند Zigbee شیائومی

خرید سنسور درب و پنجره شیائومی

در این بخش از ما خواسته شده مانند تصویر دکمه ریست را با یک شی تیز مانند سوزن 3 ثانیه نگه داشته تا دستگاه ریست شده و بتواند به هاب هوشمند شیائومی متصل گردد.


اتصال سنسور درب و پنجره شیائومی

اتصال سنسور درب و پنجره شیائومی

در این مرحله با خوردن تمام تیک‌های سبز که نشان دهنده این است که تمام مراحل را درست رفته ایم و به همین راحتی سنسور درب و پنجره شیائومی ما به هاب هوشمند شیائومی متصل گردید و همانطور که در عکس می‌بینید در صفحه اصلی ما هم ظاهر شد.


اپلیکیشن Mi Home شیائومی

صفحه اصلی اپلیکیشن Mi Home شیائومی

سخن پایانی

همان‌طور که در آموزش بالا گفته شد اتصال تجهیزات هوشمند شیائومی اصلا کار سختی نبوده و شما با خواندن همین آموزش می‌توانید تمام تجهیرات را با کمی تغییر به راحتی به اپلیکیشن Mi Home شیائومی متصل کنید.


اپلیکیشن Mi home شیائومی با متمرکز کردن و اتصال تمام تجهیزات خانه هوشمند شیائومی در یک اپلیکیشن سرعت در کارکرد، راحتی و لذت را برای کاربر به ارمغان می‌آورد.

بررسی تجهیزات و مشخصات لوازم خانه هوشمند شیائومی

خانه هوشمند شیائومی چیست؟

برای پاسخ دقیق به این سوال که خانه هوشمند شیائومی چیست، اجازه دهید با یک مثال به ادامه بحثمان بپردازیم. زمانی که وارد خانه خود می‌شوید، با استفاده از دسته کلید، قفل درب را باز می‌کنید. پس از ورود به خانه، با استفاده از کلیدهاس برق، چراغ‌ها را روشن خواهید کرد. به سمت اتاق خواب که می‌روید برای زدن گوشی خود به شارژ باید به سمت پریز برق حرکت کرده و شارژر را وارد پریز برق کنید.

این لیست از فعالیتهای خود در خانه را می‌توانید تا بی‌نهایت ادامه دهید، خانه هوشمند شیائومی قرار است نقش انسان در انجام فعالیتها را به حداقل رسانده و با کمک برنامه‌ریزی رباتها، انجام تمامی امور را بر عهده دنیای تکنولوژی واگذار کند. تجهیزات خانه هوشمند شیائومی در این مسیر همراه انسانها خواهند بود.

تجهیزات خانه هوشمند شیائومی، شامل چه مواردی می‌شود؟

مواردی که لیست تجهیزات خانه هوشمند شیائومی را تشکیل می‌دهند، بیشمارند! از دوربین های مداربسته شیائومی تا سنسور حضور، از دیمر هوشمند تا کنترل کننده پریز برق می‌تواند تشکیل دهنده تجهیزات خانه هوشمند شیائومی باشد. مجموعه شیائومی با سرعتی غیرقابل تصور به پیشرفت خط تولید خود در حوزه خانه هوشمند می‌پردازد. از برخی موارد داخل لیست تجهیزات خانه هوشمند شیائومی، می‌توان به لیست زیر اشاره کرد.

  • دروازه هوشمند شیائومی
  • سوئیچ بلوتوث هوشمند شیائومی
  • سنسور هوشمند درب و پنجره شیائومی
  • کلید برق بی‌سیم هوشمند شیائومی
  • دوربین مداربسته هوشومند شیائومی
  • دیمر کنترل نور هوشمند شیائومی
  • سنسور شدت نور هوشمند شیائومی
  • لامپ نواری هوشمند شیائومی
  • سنسور دمای هوشمند شیائومی
  • زنگ هشدار هوشمند شیائومی
  • لامپ‌های هوشمند شیائومی
  • سوکت برق هوشمند شیائومی
  • دستگاه تصفیه هوای هوشمند شیائومی
  • جاروبرقی هوشمند شیائومی
تجهیزات خانه هوشمند شیائومی، شامل چه مواردی می‌شود؟
تنظیمات خانه هوشمند شیائومی چگونه است؟

برای تنظیمات خانه هوشمند شیائومی، ابتدا باید نرم افزار شیائومی هوم Xiaomi Home را بر روی تلفن همراه خود نصب و راه اندازی کنید تا بتوانید تجهیزات خانه هوشمند شیائومی را تنظیم نموده و بتوانید از آنها استفاده کنید. این برنامه در واقع کنترل از راه دور شما است تا بتوانید تمامی وسایل و تجهیزات خانه هوشمند شیائومی خود را مورد استفاده قرار دهید.


با فناوری خانه هوشمند، می توان دستگاه را بطور بهینه کنترل نمود تا امنیت، راحتی و بهره وری انرژی برای صاحبان خانه فراهم شود. سیستم ها و دستگاه های خانه هوشمند اغلب با هم کار می کنند، داده ها را با یکدیگر به اشتراک می گذارند و اقدامات را بر اساس ترجیحات کاربران انجام می دهند. در ادامه بطور دقیق تری امکانات خانه هوشمند را مورد بررسی قرار می دهیم.

انواع خانه هوشمند به صاحبان خانه این امکان را می دهد تا با استفاده از تلفن هوشمند و از طریق اتصال به اینترنت (یا هر پروتکل ارتباطی)، لوازم خانگی، ترموستات ها، چراغ ها و سایر دستگاه ها را از راه دور کنترل نمود. خانه های هوشمند را می توان از طریق سیستم های بی سیم یا سیم کشی شده راه اندازی کرد.

با پیشرفت صنعت خانه هوشمند، ویلا هوشمند نیز به موضوع داغ و جذابی تبدیل شده است. ویلاهای هوشمند دارای سبک معماری مدرنی هستند و با برخورداری از فناوری های مدرن و پیشرفته، تجربه بی نظیری از نوآوری و راحتی را برای شما به ارمغان می آورند.

نمونه هایی از فناوری خانه هوشمند

تقریباً در هر جنبه ای از زندگی که تکنولوژی به آن ورود پیدا کرده است (مانند: وسایل خانگی، دستگاه های سرمایشی و گرمایشی و غیره) شاهد محصولات خانه هوشمند بوده ایم که در ادامه برخی از آن ها را مورد بررسی قرار می دهیم:

تلویزیون های هوشمند برای دسترسی به محتوا از طریق برنامه های کاربردی، مانند فیلم و موسیقی، به اینترنت متصل می شوند. برخی از تلویزیون های هوشمند دارای قابلیت تشخیص صدا یا اشاره نیز هستند.

سیستم های روشنایی هوشمند علاوه بر قابلیت کنترل از راه دور و شخصی سازی، می توانند زمان ورود ساکنین را به خانه تشخیص داده و در صورت نیاز نور را تنظیم کنند.

ترموستات های هوشمند به کاربران این امکان را می دهند تا دمای خانه را برنامه ریزی، نظارت و از راه دور کنترل کنند. این دستگاه ها همچنین رفتارهای صاحبان خانه را می آموزند و به طور خودکار تنظیمات را تغییر می دهند تا بیشترین راحتی و کارایی را برای ساکنان فراهم کنند. ترموستات های هوشمند همچنین می توانند مصرف انرژی را گزارش کرده و قادرند به کاربران یادآوری کنند تا فیلترهای تهویه را عوض نمایند.

با استفاده از قفل ها و در بازکن ها هوشمند، کاربران می توانند به افرادی که قصد ورود به خانه را دارند اجازه دسترسی یا عدم دسترسی بدهند. قفل های هوشمند همچنین می توانند نزدیک بودن ساکنین را تشخیص داده و درها را برای آنها باز کنند.

با دوربین های امنیتی هوشمند کاربران می توانند هنگامی که در منزل حضور ندارند، از امنیت خانه های خود مطمئن باشند. سنسورهای حرکتی هوشمند می توانند تفاوت بین ساکنین، حیوانات و بازدیدکنندگان را تشخیص دهند و در صورت بروز رفتاری مشکوک، به کاربران اطلاع دهند.

لوازم خانگی هوشمند می توانند راحتی زندگی را برای افراد به ارمغان بیاورند. برای مثال قهوه سازهای هوشمند می توانند یک فنجان قهوه را به طور خودکار و در زمان برنامه ریزی شده آماده کنند. یخچال های هوشمندی که می توانند تاریخ انقضا مواد غذایی را به شما اطلاع دهند.

مزایا و معایب خانه هوشمند

امروزه از فناوری خانه های هوشمند در بسیاری از جوامع بطور گسترده ای استفاده می شود طوریکه زندگی بسیاری از افراد به آن گره خورده است و روز به روز بر تعداد کاربران آن اضافه می شود. و می توان آن را در خانه ها و کارهای روزمره خود استفاده می کنند.

مانند هر تکنولوژی دیگری، خانه هوشمند نیز دارای مزایا و معایبی است. یکی از مهمترین مزایای خانه هوشمند، ایجاد آرامش خاطر برای صاحبان خانه است و به آنها این امکان را می دهد تا از راه دور خانه های خود را زیر نظر داشته باشند و تمامی دستگاه ها و وسایل را کنترل کنند. در پایین می توانید عکس خانه هوشمند را مشاهده نمایید.

علاوه بر آن، خانه های هوشمند به کاربران در بهبود کارایی دستگاه ها کمک می کنند. برای مثال به جای روشن گذاشتن دستگاه تهویه هوا در تمام طول روز، یک سیستم خانه هوشمند می تواند رفتارها را بیاموزد و مطمئن شود که خانه تا زمانی که افراد از محل کار به خانه می آیند خنک می شود. در مورد لوازم خانگی نیز به همین شکل است. با سیستم آبیاری هوشمند ، چمنزار فقط در صورت نیاز و با مقدار دقیق آب مورد نیاز آبیاری می شود. در این صورت به طور قابل توجهی در مصرف آب صرفه جویی می شود. بطور کلی می توان گفت که با خانه هوشمند، از انرژی، آب و سایر منابع به طور موثرتری استفاده می شود.

با این حال، سیستم های خانه هوشمند به دلیل پیچیدگی ممکن است کار با آن ها برای برخی از افراد سخت و مشکل ساز باشد. تولید کنندگان محصولات خانه هوشمند سعی دارند تا پیچیدگی کار با این سیستم ها را کاهش دهند و تجربه کاربری را بهبود بخشند.

برای آنکه سیستم های خانه هوشمند عملکرد موثری داشته باشند، تمامی دستگاه ها باید قادر به برقراری ارتباط با یکدیگر باشند و از پروتکل یکسان یا حداقل پروتکل های مکملی استفاده کنند. از آنجایی که بازار محصولات خانه هوشمند نسبتاً جدید است، هنوز هیچ استاندارد خانه هوشمند مشخصی وجود ندارد. در مقابل، از اصلی ترین معایب خانه هوشمند نیز می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • هزینه های بالای نصب تجهیزات
  • وابسته به اینترنت مطمئن و پایدار
  • امنیت پایین
  • مسائل تعمیر و نگهداری 
  • مشکلات برقراری اتصال
  • برای همه خانه ها مناسب نیست
  • مشکلات حفظ حریم خصوصی

سال هاست که شیائومی فقط تولید کننده گوشی های موبایل هوشمند نیست؛ بلکه تمام محصولات مورد نیاز برای استفاده در خانه را تولید می کند. کاری که شیائومی انجام می دهد نستبا ساده است! این کمپانی تمامی اشیا مورد استفاده روزانه را با کمی فناوری در هم می آمیزد و تبدیل به یک وسیله هوشمند و البته ارزان می کند.

بنیان گذار شیائومی اعلام کرده که حاشیه سود مربوط به هزینه های سخت افزاری آنها از 5 درصد بیشتر نمی شود و همین موضوع باعث درخشش فوق العاده این برند در سرتاسر جهان شده است.

شیائومی در طول این سال ها پیشرفته تر شده و هزاران محصول جدید و هوشمند طراحی کرده تا به افراد برای صرفه جویی در زمان و تلاش روزانه کمک کند. محصولات خانه هوشمند از فناوری اینترنت اشیا (IoT) برای کمک به کاربران و کنترل راحت تر بهره می برند. علاوه بر این باید اعتراف کنیم که طراحی محصول این کمپانی نیز واقعا جذاب و چشم نواز است.

شیائومی در سال های اخیر با برندهای بزرگی مثل فیلیپس و هانیول هم همکاری داشته تا بتواند مجموعه جدیدی از محصولات خانگی هوشمند را با سازگاری دستیارهای صوتی روانه بازار کند. لامپ های هوشمند، سنسورهای تشخیص دما، انواع چراغ ها، سنسورهای امنیتی برای درب ها و پنجره ها و بسیاری از محصولات دیگر را باید از کالا  های هوشمند شیائومی دانست.

در این بخش راهنمای کاملی برای تبدیل یک خانه معمولی به یک خانه هوشمند با محصولات شیائومی را برای شما آورده ایم. محصولاتی که در این بخش معرفی می کنیم شامل تمام محصولات خانه هوشمند شیائومی نیست؛ بلکه به ضروری ترین محصولات این برند برای راه اندازی اتوماسیون در خانه اشاره خواهیم کرد.

15 محصول خانه هوشمند شیائومی


فاکتور های مهم در تلویزیون شیائومی

در زمان تهیه تلویزیون شیائومی باید به بسیاری موارد توجه کنید که شما ررا به این نتیجه برساند که آیا این تلویزیون را می توانید بخرید یا نه؟ و یا اینکه امکاناتی که من از یک تلویزیون به عنوان یک کاربر دارم را این برند جواب گو می باشد و هزاران سؤال بی جواب دیگر این آشفتگی فکری را از شما دور کند و برای تهیه آن سؤالبه سراغ موردی بروید که از قبل راجع‌به سؤالآن تحقیق کرده اید.

  • کیفیت تصویر تلویزیون
  • ریموت کنترل هوشمند
  • قابلیت های تلویزیون شیائومی
  • پردازنده به کار رفته و سرعت پردازشگر
  • سیستم عامل هوشمند و دسترسی ها
  • قیمت مناسب تلویزیون شیائومی
  • تنوع سایزبندی و صفحه نمایش
    در نقد و بررسی تلویزیون شیائومی p1 نسبت به برندهایی همچون ال جی و سونی از قیمت مناسب تری برخوردار است و با توجه به کیفیت تصویر خوب و امکاناتی که دارد این هزینه کاملاً عالی و به صرفه تلقی می شود و طرفداران بسیار زیادی را به همین دلیل به سمت خود سوق داده است. در این تلویزیون شما مدل های LED, QLED را مشاهده خواهید کرد، که هر کدام از این موارد را می توانید مطابق با نیازهای خود انتخاب کنید. 

اپلیکیشن خانه هوشمند شیائومی Xiaomi Smart Home

اولین قدم برای داشتن یک خانه هوشمند با محصولات شیائومی، دانلود اپلیکیشن مخصوص شیائومی با نام ( Mi Home ) از استورهای مختلف است. این اپلیکیشن به عنوان نقطه مرکزی و مغز یک خانه هوشمند فعالیت می کند و شما می توانید تمام دستگاه ها و لوازم خانگی هوشمند خود را در این برنامه کنترل کنید.

تمام لوازمی که شیائومی طراحی و تولید می کند با این اپلیکیشن سازگار هستند و همگام سازی می شوند. بنابراین برای راه اندازی اتوماسیون، اولین قدم دانلود این برنامه است. در ادامه مهم ترین لوازم خانگی هوشمند شیائومی را به شما معرفی می کنیم.

1-سنسور گیت شیائومی Mi Smart Home Gateway

اگر می خواهید یک هاب یا یک سنسور مرکزی کنترل کننده برای خانه هوشمند خود داشته باشید، اولین چیزی که نیاز دارید یک اسمارت هوم گِت وِی است. این دستگاه به شما امکان می دهد تمام سنسورهای هوشمند دیگر خانه را کنترل کنید. همچنین از این دستگاه چندکاره می توانید به عنوان رادیو، زنگ هشدار، زنگ در و چراغ روشنایی هم استفاده کنید.

این دستگاه از پروتکل های ارتباطی وای فای و بلوتوث پشتیبانی کرده و می تواند با تمام لوازم خانگی هوشمند شیائومی سازگار شود. ویژگی متمایز دیگر این دستگاه پشتیبانی از فرمان های صوتی است. در واقع با خرید این گیت کنترل کننده چندکاره می توانید با فرمان صوتی تمامی دستگاه های خانه هوشمند خودتان را کنترل کنید.

می توانید فرمان های صوتی و دستورات اتوماسیون را تنظیم کنید تا مثلا زمانی که به خانه می رسید کولر گازی و لامپ ها روشن شوند! حواستان باشد که این دستگاه با وای فای کار می کند و همیشه باید به امواج WiFi متصل باشد.

2-سوییچ هوشمند وایرلس شیائومی Xiaomi Smart Bluetooth Switch

یکی دیگر از دستگاه هایی که برای کنترل محصولات مختلف شیائومی به آن نیاز پیدا می کنید، سوییچ بلوتوثی شیائومی است. این سوییچ که تنها یک دکمه دایره ای شکل کوچک است برای کنترل لامپ ها و چراغ ها طراحی شده است. در واقع اگر نمی خواهید با استفاده از اپلیکیشن شیائومی دستگاه ها را کنترل کنید، این سوییچ بلوتوثی به شما کمک می کند.

این سوییچ در واقع برای کنترل تمام دستگاه های هوشمند در یک خانه تعبیه شده و تنها تفاوت آن با گیت شیائومی امکان کنترل دستی لوازم است. برای هر کدام از دستگاه های هوشمندی که خریداری کرده باشید می توانید یک سوییچ هم داشته باشید و آنها را هر کجا که می خواهید نگهداری کنید. با توجه به قابلیت حمل این سوییچ ها می توان از آنها ساده تر از فرمان های صوتی استفاده کرد.

3-سنسور هوشمند درب و پنجره Xiaomi Window Sensor and Door Sensor

برای این که واقعا یک خانه هوشمند داشته باشید بهتر است جنبه های مختلفی از خانه را اتوماسیون کنید. یکی از این سنسورها برای تجربه یک خانه هوشمند، سنسور مربوط به درب و پنجره است. این سنسور ها به گونه ای طراحی شده اند که می توانید در زمان باز یا بسته شدن درب و پنجره، یک اقدام دیگر را فعال کنید.

به عنوان مثال زمانی که سنسور تشخیص داد درب باز شده، به صورت اتوماتیک چراغ های اتاق را روشن می کند. از این سنسورها می توان برای خاموش و روشن کرده تهویه مطبوع یا دستگاه های دیگر نیز استفاده کرد.

4-کلید برق هوشمند Xiaomi Wireless Keywall Switch

اگر همه دستگاه های روشنایی خانه را هوشمند کرده باشید، منطقی است که از یک سوییچ یا کلید برق هوشمند نیز استفاده کنید. این کلید برق هوشمند می تواند جایگزین اپلیکیشن شیائومی شده و کنترل چراغ ها را ساده تر کند.

این سوییچ را می توانید روی دیوار نصب کنید و لامپ های شیائومی را با آن کنترل کنید. علاوه بر این می توانید از این سوییچ به عنوان کلید زنگ هم استفاده کنید.

5-دوربین مدار بسته هوشمند Xiaomi Smart Camera

یکی از مهم ترین وسایل هوشمند که می تواند امنیت خانه شما را تامین کند دوربین های مدار بسته شیائومی هستند. این دوربین های هوشمند نسبت به مدل های ابتدایی دوربین های مدار بسته تفاوت بسیاری دارند.

به عنوان مثال دوربین های هوشمند شیائومی می توانند ویدیوها را با کیفیت 1080p ضبط کرده و زاویه دید 156 درجه ای را در اختیار شما قرار دهند. علاوه بر این قابلیت تشخیص انسان را دارند و زمانی که شما در خانه نباشید و انسان را در خانه تشخیص دهند یک ویدیو 12 ثانیه ای برای شما ارسال می کنند. 

منبع » سوپر تخفیف