مجله آموزشی ایران تمز

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

مجله آموزشی ایران تمز

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

تجهیزات پزشکی


هر زمانی که نیاز به پزشک در منزل داشتید. تیم ناجی با مشاوره مناسب در اسرع وقت پزشک و پرستار خود را به منطقه مورد نظر شما اعزام می کند. همشهریان عزیز شیرازی، برای خرید و دریافت مشاوره رایگان، می توانند بدون مراجعه حضوری و بصورت تلفنی یا از طریق وب سایت درمان مدیکال، نسبت به خرید لوازم پزشکی اقدام نمایند و ارسال لوازم پزشکی در شیراز بوسیله پیک موتوری در اسرع وقت انجام می گیرد. بهعلاوه از ۲۰ هزار تماس با مراکز درمانی تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی در ۲۴ ساعت شبانهروز تنها به سه هزار تماس پاسخ داده میشود که ۱۷ هزار تماس بدون پاسخ و بدون دریافت خدمات، از ضعف بزرگی ، حرف میزند که در بخش درمان این استان وجود دارد. 1. دانشگاه پزشکی ورشو، بسیار معتبر ؛ بدون آزمون ورودی؛ در سال 1809 تاسیس شد. معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران.

با این کار شما به رسمیت شناخته می شوید.

این مراکز معمولاً به عنوان منابع اصلی برای مراکز بهداشتی , بیمارستانها, دنتیست کامیونیتی کلینیکها و پزشکان عمل میکنند تا نیازهای خود را برآورده کنند. مراکز خرید تجهیزات پزشکی معمولاً به عنوان مراکزی تخصصی شناخته میشوند که محصولات و تجهیزات مورد نیاز برای مراکز بهداشتی و درمانی را فراهم میکنند. با این کار شما به رسمیت شناخته می شوید. کبد چرب که با نام استئاتوز کبدی نیز شناخته میشود، زمانی اتفاق میفتد که چربی در کبد تجمع پیدا کند. نام نویسندگان در مجموع 3111 بار در مقالات مختلف تکرار گردیده بود. احتمالا تاکنون یک بار نام ترکیب آبلیمو و عسل را برای درمان سرماخوردگی شنیدهاید! گرفتن نظر دوم از یک متخصص محترم که می تواند انتقادات خوبی را به شما ارائه دهد، ممکن است مفید باشد. این شامل عمل هایی مانند جراحی عقب بردن دندان ها، جراحی لثه و عمل های ترمیمی است. پریودنتیست (بیماری های لثه و بافت های نگهدارنده): متخصص لثه، به تشخیص و درمان بیماریهای لثه و بافتهای نرم آن، جراحیهای لثه و کاشت ایمپلنت دندان میپردازد. علاوه بر این برای جراحی و تغییر شکل لثه نیز از روش پیوند لثه استفاده میشود.

به شما کمک می‌کند دریافت بیشتر کسب و کار|پنهان معمای پشت پزشک|آنتونی رابینز اطلاعات به پزشک}

این روش به لمینت دندان نیز معروف است و یکی از متداول ترین روش ها برای خدمات زیبایی است. مهم است که به یاد داشته باشید که عنوان، چکیده، بدنه، نتیجهگیری و منابع را درج کنید. ارزش آن را دارد که منابع خود را یادداشت کنید تا بتوانید بعداً به آنها در مقاله اعتبار دهید. استفاده از منابع معتبر و قابل اعتماد حیاتی است. سوالات داوطلبان کنکور درپزشکی بهتر است یا دندانپزشکی؟ همچنین این فرصت را به شما می دهد که هر نکته یا استدلالی را که نیاز به توضیح بیشتر دارد، به دقت تنظیم کنید. بسیار اهمتی دارد اطمینان حاصل کنید که دستورالعمل های مجله را بخوانید و مقاله خود را مطابق با آن تنظیم کنید. چندین مطالعه حیوانی اثرات هل سبز را بر اشتها و تنظیم وزن بررسی کردهاند. هل سبز را میتوان به روشهای مختلفی برای کاهش وزن مصرف کرد. برای نمونه عمل قلب باز از یک میلیون و ۸۶۷ هزار تومان به ۸۵۷ هزار تومان و عمل سزارین از ۹۰۰ هزار تومان به ۱۳۰ هزار تومان پس از اجرای طرح تحول سلامت کاهش یافت. خوشه های موضوعی عبارت بودند از: «کیفیت زندگی»، «دیابت نوع 1»، «فعالیت هوازی»، «مقاومت آنتی بیوتیکی»، «سرطان پستان»، «دیابت نوع 2»، «بیماری قلب و عروق»، «آب آشامیدنی» و «اضطراب و افسردگی».

فروشگاه تجهیزات دندان پزشکی

در رشته دندانپزشکی درسهای تخصصی عبارتند از: کالبدشناسی و مرفولوژی دندان، زبان خارجی اختصاصی، جنین و بافتشناسی فک و دهان ، آسیبشناسی دهان، ارتودنسی، اندودنتیکس، بیماریهای دهان و تشخیص ، بیولوژی دهان، پریودنتولوژی، دندانپزشکی ترمیمی(پروتز متحرک پارسیل، پروتز ثابت ، پروتز کامل) جراحی دهان و فک و صورت ، دندانپزشکی کودکان، رادیولوژی دهان ، گوش و حلق و بینی ، نظام پزشکی و طب قانونی، بهداشت عمومی و اکولوژی ، بهداشت محیط زیست ، دندانپزشکی مجتمعی ، بیماریهای روانی ، بیماریهای درونی، فارماکولوژی ، بهداشت دهان و تغذیه و ندانپزشکی پیشگیری مواد دندانی و پایاننامه (رساله). دلایل گرفتگی بینی چیست؟ مزیت مراجعه به دکتر آنلاین چیست؟ مراجعه به یک مرجع معتبر مانند ویکی دندان، می تواند در مسیر انتخاب دندانپزشک مناسب، راهگشا باشد. اغلب تولیدات الکتریکی، اپتیکی و مخابراتی صنایع نظامی مانند ساخت رادارها، قطعات الکترونیکی پهپاد، قطعات الکتریکی و الکترونیکی خودرو، تجهیزات پزشکی یا ماهواره امید مرتبط به این شرکت بودهاست.

فقط 31 مقاله از 794 مقاله منتشرشده به صورت تک نویسنده و 763 مقاله به صورت همکاری علمی بین دو یا چند پژوهشگر تالیف شده بودند. نتیجه گیری. نتایج این پژوهش بیان کننده وجود وضعیت خوب همکاری های علمی میان نویسندگان بر اساس الگوهای تألیف مقالات ایران دندان مجله بود. الگوی غالب نویسندگی در الگوهای هم تألیفی، چهار نویسنده بود. بزرگ ترین شبکه هم نویسندگی شامل 92 نویسنده بود. همه خوشه های موضوعی به دست آمده از تحلیل شبکه هم واژگانی کلیدواژه های پرتکرار، با محورهای موضوعی مجله هم راستا بودند. برای تجزیه و تحلیل داده ها از نرم افزارهای بیب اکسل، یو سی آی نت، نت دراو و و.اُ.س-ویور برای مصور سازی شبکه ها استفاده شد. شما را با رشته دندان پزشکی ، نحوه اپلای ، کشورهای مناسب تحصیل در رشته دندان پزشکی و همچنین نحوه معادل سازی مدرک و اشتغال در ایران بعد از فارغ التحصیلی آشنا می سازیم . 1. یک مجله مناسب را شناسایی کنید. ایجاد یک طرح کلی برای مقاله شما تضمین می کند که تمام نکات مهم مقاله را پوشش می دهید و شایستگی انتشار در یک مجله پزشکی خوب را دارد. این طرح در سال ۱۲۸۹ خورشیدی که امیراعلم نمایندهٔ مجلس شده بود، آغاز شد.

آیا هر نوع لرزش دست نشانه پارکینسون است؟

4. یک طرح کلی ترسیم کنید. اگرچه ممکن است گاهی این کار دلهره آور به نظر برسد، اما امکان انتشار آن در یک مجلهپزشکی درجه یک وجود دارد. بااینحال اما نیاز به سطح آموزش و تخصص بیشتری خواهند داشت؛ بنابراین دندانپزشک یا متخصص ایمپلنت ممکن است نیاز داشته باشد شما را به جراح یا متخصص ایمپلنت ارجاع دهد. شهر تهران، دارای تعداد زیادی دندانپزشک با تخصص های مختلف می باشد و انتخاب دندانپزشک ماهر کار آسانی نیست. در برخی موارد ممکن است مراکز درمانی به ویژه در شهر و شهرستان های کوچک شرایط و مکان و تخت کافی برای نگه داری و پرستاری از بیماران نداشته باشند. آیا هر نوع لرزش دست نشانه پارکینسون است؟ تفاوتها و شباهتهای پارکینسون و ام اس را میدانید؟ آیا تفاوتها و شباهتهای صرع و میگرن را میشناسید؟ اطمینان حاصل کنید که دستورالعملهای مجله را درک کردهاید و مقاله خود را به دقت آماده کردهاید تا مطمئن شوید که تناسب قوی بین اهداف مجله و موضوع خاص شما وجود دارد. انتشار مقاله در یک مجله پزشکی درجه یک یکی از مهم ترین دستاوردهایی است که هر متخصص پزشکی می تواند داشته باشد. به عنوان مثال، ممکن است لازم باشد یک بیمار شب در بیمارستان بستری شود و هزینه لازم برای بستری شدن در بیمارستان را به همراه نداشته باشد.

کامپوزیت دندان یک درمان زیبایی می باشد.

تجهیزات پزشکی طبجا، به عنوان یک منبع معتبر و آنلاین در زمینه تجهیزات پزشکی، به هدف ارائه اطلاعات دقیق و بهروز در خصوص نیازهای جامعه در این حوزه میپردازد. اگر هنوز هم سوالی در این زمینه در ذهنتان دارید میتوانید آن را در قسمت دیدگاه این محتوا با ما در میان بگذارید. سعی کنید راهی بیابید که به مقاله خود موضعی منحصر به فرد بدهید که شاید در تضاد با نظر عمومی در این زمینه باشد. دوره ی تخصصی رشته دندانپزشکی ۵ ساله می باشد دروس های پایه و همچنین اختصاصی هم به صورت عملی و هم به صورت نظری در نظر گرفته شده است. چشمانداز شغلی پزشکان از هر لحاظ خوب است اما بعضی از پزشکان مزیتهایی دارند که دیگر شاغلین در این رشته ندارند. بنابراین یک متخصص خوب با بهترین و استانداردترین تجهیزات فرآیند ایمپلنت را انجام می دهد. کامپوزیت دندان یک درمان زیبایی می باشد. هنگامی که دندان کودک میافتد یا کنده میشود، دندانهای دو طرف فضای خالی دندان شروع به حرکت به سمت فضای خالی و به سمت یکدیگر میکنند تا جای خالی را پر کنند.

اما بدانید آن زمان شما یک کودک ناتوان و کوچک بودید و ترس از دندان درد داشتید ولی الان فردی بالغ هستید که از پس کمی درد و اضطراب برمیآیید. در حالی که در فروشگاه تجهیزات پزشکی، شما قادر به خریداری ابزارها و وسایلی هستید که به روند بهبود بیماری شما یا جلوگیری از گسترش آن کمک میکنند. در ادامه به توضیح عوامل تاثیرگذار بر این موضوع پرداختهایم؛ اما اگر خواستار موفقیت در این موضوع هستید بهتر است با یک متخصص بازاریابی مشورت نمایید. این کار به شما کمک می کند تا مقاله را ویرایش کنید و اطمینان حاصل کنید که از بالاترین کیفیت ممکن برخوردار است. اطمینان حاصل کنید که موضوع با دستورالعمل های مجله پزشکی مدنظرتان مطابقت دارد و با طول مقاله مورد انتظار مطابقت دارد. شاید شما هم به این بیماری ابتلا داشته باشید ولی در حال حاضر از ابتلا به آن آگاه نباشید؛ پس بهتر است علائم و نشانه های ابتلا به این بیماری خاموش را بشناسید و حداقل سالی دو بار با انجام دادن آزمایش خون؛ از سلامت خود اطمینان حاصل فرمایید. این یک مقالهٔ خرد مربوط به مجله است. همچنین مجله پژوهش و سلامت (J.R.H) این دانشگاه با قدمت بیش از 17 سال موفق به کسب نمایه بینالمللی اسکوپوس(Scopus) شده است.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از iranmedicinenews.ir (قصد دارم به iranmedicinenews.ir) ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

خرید و فروش لپ تاپ دست دوم

قیمت و خرید لپ تاپ دست دوم ارزان قیمت

تقاضا برای خرید لپ تاپ دست دوم یا کارکرده به دلیل گرانی و افزایش نرخ ارز هر روز بیشتر می شود. اما همین موضوع باعث مشکلاتی برای مشتریان می شود به گونه ای که نمی توان به راحتی اعتماد کرد و خرید را انجام داد. در فروشگاه آنلاین آبیدر استوک تمامی محصولات چندین مرحله تست می شوند. لپ تاپ دست دوم داخل بازار ایران تهیه نمی کنیم و تمامی محصولات ما وارداتی هستند.

خرید لپ تاپ ارزان
فروش لپتاپ دست دوم
خرید و فروش لپ تاپ دست دوم

خرید لپ تاپ دست دوم ارزان قیمت مناسب چه کسانی است؟

برخی از افراد کلمه لپ تاپ دست دوم ارزان را به جای لپتاپ استوک به کار می‌برند. لب تاپ دست دوم ارزان با توجه به میزان کارکردی که دارد قیمت پایین تری نسبت به لپ تاپ تازه دارد. اما هنگام خرید لپ تاپ دست دو حتما آن را تست کنید تا از سلامت آن اطمینان حاصل نمایید. لپ تاپ دست دو اگر کارکرد کمی داشته باشد و سخت افزار آن سالم باشد، ارزش خرید بالایی دارد. این مورد که خرید و فروش لب تاپ دست دوم ریسک بالایی دارد، درست است. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم که به جای خرید نوت بوک کار کرده ، دنبال خرید لپ تاپ استوک باشید.

تفاوت لپ تاپ دست دوم و استوک چیست؟

لپ تاپ کارکرده مدت زمان بیشتری استفاده شده است و از میزان کارکرد قبلی آن نمی‌توان اطلاعات درستی بدست آورد. اما لپ تاپ استوک با توجه به درجه بندی یا گرید بندی که دارد، امکان تشخیص مدت زمان کارکرد آن وجود دارد. البته خرید لب تاپ دست دو گاها به جای خریدن لپتاپ استوک بکار می‌رود. برای تست کردن لپتاپ قبل از اینکه سراغ سخت افزار آن بروید، یکبار ظاهر لبتاپ را چک کنید. نشانه‌ای از ضربه یا فشار روی آن وجود نداشته باشد. به پیچ‌های آن نگاه کنید که کاملا در جای خود قرار گرفته باشند. لولاهای متصل کننده نمایشگر به بدنه باید کاملا سالم و بدون ایراد باشند. حتما از سلامت ظاهری نوت بوک مطمئن شوید، سپس سایر مشخصات آنرا چک کنید. برای مشاهده قیمت لپ تاپ استوک می توانید بر روی قیمت رنگی کلیک کنید.

در نظر داشته باشید که آبیدر استوک سایت فروش لپتاپ دست دوم نیست، اما تمامی دستگاه‌های ارائه شده توسط فروشگاه اینترنتی لپ تاپ استوک آبیدر استوک تست شده‌اند و کیفیت آنها تضمین می‌شود. دستگاه‌های موجود در سایت، قیمت بسیار مناسبی دارند و نسبت به لپ تاپ تازه ارزش خرید بالاتری دارند. با توجه به بودجه‌ای که در اختیار دارید و کاربری مد نظرتان، می‌توانید مدل‌های متنوعی را انتخاب کنید.

تلویزیون سامسونگ

لیست قیمت تلویزیون سامسونگ

تلویزیون سامسونگ یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین کالاهای الکترونیکی در تمام جهان است. تلویزیون‌ها یک فناوری بالغ هستند و غیر از امکانات جانبی، سرعت تغییر فناوری ساخت آنها نسبت به گذشته کمتر شده است. اما همه ما انتظار داریم که هر نسل نسبت به نسل قبلی پیشرفت محسوسی داشته باشد. اگر چند سالی از خرید تلویزیون قبلی منزل‌تان می‌گذرد و اکنون به تلویزیون جدید نیاز پیدا کرده‌اید، ممکن است با نگاهی به بازار و مدل‌های جدید تحت تأثیر اسامی و اصطلاحات جدیدی قرار بگیرید. در این مقاله تلاش می‌کنیم تا انواع تلویزیون سامسونگ و ویژگی‌های مرتبط با آنها را به دقت بررسی کنیم.

تلویزیون سامسونگ 55DU9000
تلویزیون سامسونگ 65Q70D
قیمت روز تلویزیون سامسونگ

خرید تلویزیون سامسونگ متناسب با بودجه و نیازمان

مشخصات هر تلویزیون، دریای وسیعی از اطلاعات است و اگر فاکتور قیمت را در این لحظه کنار بگذاریم، نیاز ما است که تعیین می‌کند چه تلویزیونی را بخریم. بد نیست در ابتدا از خودتان بپرسید که چرا تلویزیون سامسونگ را برای خرید مناسب می‌دانید؟ آیا تلویزیون 4K ارزش هزینه کردن را دارد؟ چه ابعادی برای تلویزیون مناسب است و چه بودجه‌ای را برای آن در نظر گرفته‌اید؟ آیا مایل هستید پیش از انتخاب و خرید تلویزیون، از تجربیات سایر کاربران یا نظر کارشناسان استفاده کنید؟ تلویزیون هوشمند سامسونگ چه امکاناتی دارد؟ ما در زومیت تلاش می‌کنیم تا در انتخاب و خرید تلویزیون ارزان مسیر تحقیق و جستجو را برایتان کوتاه کنیم.

مشخصات فنی تلویزیون سامسونگ شامل دو بخش کلی است که یکی از آنها به ویژگی‌های ظاهری مانند ابعاد، وزن، ریموت کنترل و درگاه‌ها مرتبط می‌شود. گروه دوم اطلاعات و مشخصات برای آگاهی از کیفیت تصویر استفاده می‌شود که مواردی همچون نوع پنل، فناوری استفاده شده در پنل و رزولوشن را بیان می‌کند. زیاد اتفاق می‌افتد که افراد پس از نصب تلویزیون در اتاق یا منزل خود به کوچک بودن آن پی می‌برند اما کمتر می‌شنویم که مردم از بزرگ بودن ابعاد تلویزیون خود ناراضی باشند.

وضوح صفحه نمایش در تلویزیون سامسونگ

تلویزیون های سامسونگ با رزولوشن 4K حدود چهار برابر بیشتر از تلویزیون‌های استاندارد با وضوح 1080p پیکسل دارند. این پیشرفت بزرگی در وضوح تصویر محسوب می‌شود و از سوی دیگر، تولید تلویزیون های 4K برای تولیدکنندگان ساده‌تر از قبل شده است. این روزها تقریبا هر تلویزیون 50 اینچ یا بزرگتر، وضوح Ultra HD 4K دارد.

بسیاری از تلویزیون‌های 4K با استاندارد HDR نیز سازگار هستند. فناوری HDR کنتراست و عمق رنگ بهتری ارائه می‌دهد و در مقایسه با تلویزیون فاقد این فناوری، بهبود زیادی را شاهد خواهیم بود. برای پخش تصاویر HDR، روشنایی بالای تلویزیون ضروری است. با این حال، برای استفاده از قابلیت اچ دی آر نیازمند محتوای مناسب آن هستید. محتوای رایجی که از صداوسیما پخش می‌شود یا فیلم و سریال‌هایی که خودتان از اینترنت دانلود می‌کنید از نوع SDR هستند. صرف اینکه تلویزیون با HDR سازگار است به این معنی نیست که بدون محتوای HDR نیز کیفیت بهتری را نمایش می‌دهد. فراموش نکنید تجربه‌ی واقعی و لذت‌بخش HDR در تلویزیون‌های بالارده و پرچمدار ممکن است.

قاعده کلی در مورد وضوح تلویزیون این است که با افزایش اندازه صفحه نمایش، تعداد پیکسل‌ها یا وضوح تصویر نیز باید افزایش یابد تا تراکم پیکسلی در حد استانداردی حفظ شود. هر چه رزولوشن بیشتر باشد، به‌جای پیکسل‌ها تصویر واضح‌تری را مشاهده می‌کنید. در یک اتاق یا فضای روشن، تلویزیون با صفحه نمایش مات بهترین گزینه برای بی‌اثر کردن انعکاس نور است. به‌طور کلی، بررسی کیفیت تصویر یک تلویزیون، پیچیده‌تر از شمارش پیکسل‌ها یا خواندن مشخصات محصول است.


قیمت تلویزیون سامسونگ را پنل و کیفیت تصویر تعیین می‌کند

برای بسیاری از افراد، کیفیت تصویر فاکتور بسیار مهمی است و برخی دیگر برای خرید تلویزیون سامسونگ فهرست محصولات زومیت را بر اساس قیمت مرتب می‌کنند و با توجه به اندازه صفحه‌نمایش از بهترین فروشنده خرید می‌کنند. اما شاید بهتر باشد تا نگاهی دقیق‌تر به پنل‌های تلویزیون سامسونگ داشته باشیم. در چند سال گذشته چه تلویزیون جدیدی خریداری کرده باشید چه نه، حتما می‌دانید که سامسونگ یکی از تولیدکنندگان بزرگ تلویزیون در جهان است. از تلویزیون‌های LED ارزان‌قیمت گرفته تا تلویزیون‌های 8K بالارده برای هر سطح بودجه‌ای، حتما تلویزیونی در سبد محصول سامسونگ یافت می‌شود.

سامسونگ پس از سال‌ها بار دیگر به بازار تلویزیون‌های OLED بازگشته اما هنوز بازار این نوع تلویزیون‌ها در دست ال‌جی است. تلویزیون OLED سامسونگ بهترین کیفیت تصویر موجود را دارد، اما همچنان بسیار گران است و طول عمر آن نیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. QD-OLED فناوری کوانتوم دات را به صفحه نمایش OLED آورده است. ترکیب این دو فناوری، مشکی خالص و روشنایی بیشتر را به همراه دارد اما از تلویزیون‌های اولد هم گران‌تر تمام می‌شود.

تلویزیون QLED سامسونگ برخلاف نام گول‌زننده‌اش از فناوری LED-LCD بهره می‌برد و بسیار متفاوت از OLED است. تلویزیون‌های ال ای دی همان LCD هستند که از طریق LED نوردهی می‌شوند. پنل mini-LED جدیدتر از سایرین است و از هزاران ال ای دی کوچک برای نمایش تصویر استفاده می‌کند. mini-LED با ایجاد کنتراست بالا به بهبود کیفیت تصاویر کمک می‌کند اما کماکان با اولد فاصله دارد.

انواع تلویزیون سامسونگ از نظر ابعاد

می‌خواهید بدانید بهترین اندازه تلویزیون برای اتاق خواب یا اتاق نشیمن شما چیست؟ اندازه تلویزیون به طول مورب پنل آن اشاره دارد که از گوشه سمت چپ بالای صفحه نمایش تلویزیون تا گوشه سمت راست پایین اندازه‌گیری می‌شود. ابعاد تلویزیون بر حسب اینچ بیان می‌شود. کمپانی سامسونگ توصیه می‌کند بزرگ‌ترین تلویزیونی را که می‌توانید در اتاق قرار دهید انتخاب کنید تا تجربه‌ی دلپذیری از تماشای برنامه‌های مورد علاقه خود داشته باشید. یکی از دلایل اصلی خرید تلویزیون جدید، تقاضا برای نمایشگرهای بزرگتر است.

فاصله شما تا تلویزیون موردی است که باید هنگام تصمیم‌گیری برای انتخاب و خرید تلویزیون سامسونگ در نظر داشته باشید. بهترین و فراگیرترین تجربه در تماشای تلویزیون زمانی اتفاق می‌افتد که 40 درجه از میدان دید شما توسط صفحه نمایش اشغال شود. برای به‌دست آوردن ابعاد تقریبی می‌توانید فاصله‌ی خود تا میز تلویزیون را ضرب‌در عدد 23 کنید. مثلا اگر در فاصله‌ی 2 متری تلویزیون می‌نشینید، تلویزیون 50 اینچ نسبتا مناسب شما خواهد بود.

تلویزیون‌ها در اشکال و اندازه‌های مختلفی عرضه می‌شوند. متداول‌ترین ابعاد برای صفحه نمایش تلویزیون 32، 43، 55 و 65 اینچ است. مدل‌های بزرگ‌تر مثل 75 و 85 اینچ نیز روند رو به رشدی را طی کرده‌اند. اگر ترجیح می‌دهید تلویزیون کوچکی تهیه کنید یا قصد دارید از آن در فضای محدودی مانند اتاق خواب استفاده کنید، تلویزیون‌های 30 تا 39 اینچی سامسونگ برای شما ایده‌آل هستند. این بازه از تلویزیون سامسونگ دارای رزولوشن 1366x768 پیکسل یا HD و 1920x1080 یا Full HD هستند. هرچند که امروزه استفاده از وضوح HD در تلویزیون‌ها بسیار محدود شده است، اما می‌توانید مطمئن باشید که کوچک بودن به معنای کاهش کیفیت تصویر نیست. در هر صورت توصیه می‌کنیم سراغ آن نروید.


تلویزیون های سامسونگ با ابعاد متوسط در بازه‌ی 40 تا 49 اینچ قرار می‌گیرند. بسیاری از آن‌ها از وضوح 4K هم پشتیبانی می‌کنند که دسترسی به آن ساده‌تر از قبل شده است. اگر فضای کافی برای تلویزیون بزرگ‌تر دارید، می‌توانید سینمای خانگی را در ابعاد 50 اینچ و بزرگ‌تر تجربه کنید. در تلویزیون های سامسونگ با ابعاد بزرگ، ویژگی Multi View این امکان را به شما می‌دهد تا صفحه تلویزیون را تقسیم کنید و برای مثال برنامه‌ی تلویزیونی را در سمت راست و تصاویر گوشی خود را در سمت چپ پخش کنید.

هیجان خرید تلویزیون جدید شاید موجب شود که ابعاد واقعی آن را فراموش کنیم. پس هنگام مشاهده مشخصات تلویزیون سامسونگ در زومیت به ابعاد فیزیکی آن همراه با قاب و ابعاد پایه هم توجه کنید.

برخی از امکانات و اتصالات تلویزیون های سامسونگ

اتصالات تلویزیون ساده‌تر از قبل شده است و فقط درگاه HDMI می‌تواند به تنهایی از عهده‌ی اتصال هر دستگاهی به تلویزیون برآید. کافی است تا تعداد دستگاه‌هایی را که می‌خواهید به تلویزیون وصل کنید بشمارید و مطمئن شوید که تلویزیون شما تعداد پورت مورد نیاز HDMI را داشته باشد. البته اگر دستگاه دیگری دارید که نیاز به رابط کامپوزیت، رابط کامپوننت، AV یا صدای اپتیکال یا کواکسیال دارد، هنگام خرید تلویزیون سامسونگ به این موارد توجه کنید.

تلویزیون‌های بالارده‌ی سامسونگ به استاندارد HDMI 2.1 مجهز هستند و در حال حاضر برای گیمرهایی مفید هستند که کنسول‌های بازی PlayStation 5 یا Xbox Series X دارند و می‌خواهند از نهایت قابلیت‌های گرافیکی آنها استفاده کنند. درگاه‌های USB هم برای نمایش عکس، فیلم یا پخش موسیقی از فلش مموری مناسب هستند و شاید کاربرد دیگری نداشته باشند. تلویزیون‌هایی که از درگاه HDMI 2.1 پشتیبانی می‌کنند عموما نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی ارائه می‌کنند که در کنسول‌های بازی جدید رایج شده است؛ اگر اهل بازی نیستید این قابلیت کمکی به شما نخواهد کرد و تلویزیون‌های ۶۰ هرتز برای محتوای عادی کافی خواهند بود.

یکی دیگر از ترندهای روز فناوری در تلویزیون‌ها، قابلیت کنترل و انجام کارها توسط فرمان‌های صوتی است. برخی از ریموت کنترل‌های تلویزیون سامسونگ دارای میکروفون داخلی هستند که از آن می‌توان برای جستجوی برنامه‌های تلویزیونی و فیلم‌ها استفاده کرد. دستیارهای صوتی گوگل و الکسا آمازون برخی از کارها را آسان‌تر از فشار دادن دکمه‌های روی کنترل از راه دور انجام می‌دهند. اما هنوز در بسیاری از موارد، استفاده از ریموت کنترل ساده‌تر است.


چگونه کیفیت تصویر تلویزیون هوشمند سامسونگ را بهتر کنیم؟

همان‌گونه که می‌توانید صفحه نمایش گوشی خود را سفارشی‌سازی کنید، صفحه نمایش تلویزیون سامسونگ نیز قابل تنظیم است. آیا فکر کرده‌اید که چرا تصاویر در تلویزیون فروشگاه‌ها بسیار واضح و روشن هستند اما وقتی آنها را در خانه روشن می‌کنید به آن خوبی به نظر نمی‌رسند؟ دلیل این مشکل غیر از کیفیت محتوای در حال پخش، می‌تواند به تنظیمات تلویزیون شما مرتبط باشد. در تلویزیون به بخش تنظیمات بروید و از قسمت Picture گزینه Expert Settings را انتخاب کنید. تنظیمات صفحه نمایش مانند روشنایی، وضوح، کنتراست و رنگ قابل تنظیم هستند. اگر حوصله کلنجار رفتن با تنظیمات را ندارید از حالت‌های پیش‌فرض استفاده کنید.

حالت داینامیک اجازه می‌دهد تا محتوا در طول روز یا در اتاق‌های پرنور هم واضح دیده شود. حالت استاندارد تنظیم پیش‌فرض است و روشنایی ثابتی را با بهینه‌سازی مصرف انرژی ارائه می‌دهد. حالت Natural تغییرات روشنایی هر صحنه از ویدیو را تشخیص می‌دهد و آن را کم یا زیاد می‌کند. اگر به روشنایی زیاد حساس هستید، از حالت طبیعی استفاده کنید زیرا به کاهش فشار و خستگی چشم کمک می‌کند. حالت فیلم برای علاقه‌مندان به تماشای فیلم طراحی شده است و اگر کمی محیط را تاریک کنید، تجربه‌ای شبیه به سینما را خواهید داشت. در حالت Filmmaker که فقط در تلویزیون های سامسونگ UHD ارائه می‌شود، عناصر بصری مهمی مانند نسبت تصویر، رنگ‌ها و نرخ فریم را همان‌گونه که فیلمسازان اصلی قصد دارند فیلم‌شان را تماشا کنید، نمایش می‌دهد.

اگر تلویزیون هوشمند سامسونگ خریداری کرده‌اید و اپلیکیشن SmartThings سامسونگ را در گوشی خود استفاده می‌کنید، می‌توانید با قابلیت Smart Calibration کیفیت تصویر تلویزیون را کالیبره کنید. در مواردی حتی کیفیت یک تلویزیون قدیمی کالیبره شده می‌تواند بهتر از تلویزیون جدید اما با تنظیمات اشتباه باشد.

تاریخچه سامسونگ

کمپانی سامسونگ یک شرکت چندملیتی واقع در کره جنوبی است که دفتر مرکزی آن در شهر سئول قرار دارد. این شرکت شامل تعداد زیادی کسب و کار به‌هم پیوسته است که تحت نام تجاری سامسونگ، بزرگترین مجموعه تجاری کره جنوبی را تشکیل می‌دهند. سامسونگ در سال 1938 میلادی با 40 نفر کارمند و کارگر و در زمان حکمرانی حکومت ژاپن بر کره تأسیس شد. در سال‌های اولیه در زمینه‌ی فرآوری مواد غذایی مانند ماهی، نودل و تولید شکر فعالیت کرد. سپس در طول سه‌دهه وارد بازار منسوجات، بیمه، اوراق بهادار و خرده‌فروشی شد. سامسونگ در اواخر دهه 1960 به صنعت الکترونیک روی آورد که گفته می‌شود اولین محصول آنها یک تلویزیون سیاه و سفید بوده است. سپس در اواسط دهه 1970 ساخت‌وساز کشتی را از سر گرفتند و در سال 1980 با تولید تابلو برق وارد دنیای سخت‌افزار مخابراتی شدند. سامسونگ با تشکیل بخش Samsung Electronics به تولید انبود تلفن، فکس و گوشی موبایل مشغول شد. سپس با احداث کارخانه‌هایی در پرتغال، انگلستان، توکیو، نیویورک و تگزاس، سرمایه‌گذاری در صنعت تراشه‌های نیمه‌هادی را آغاز کرد.

شعبه ساخت و ساز سامسونگ در دهه 90 میلادی قراردادهای ساخت یکی از دو برج دوقلوی پتروناس در مالزی، تایپه 101 در تایوان و برج خلیفه در امارات متحده عربی را دریافت کرد. اما تولید تلفن همراه و تراشه‌های حافظه به مهم‌ترین منبع درآمد سامسونگ تبدیل شده است. غول کره‌ای در سال 1995 اولین صفحه نمایش کریستال مایع خود را تولید کرد و ده سال بعد به بزرگ‌ترین تولیدکننده پنل LCD در جهان تبدیل شد. آنها در همین حین به تولید هواپیما مشغول شدند و هنوز هم موتور هواپیما و توربین گازی می‌سازند. پلتفرم گوشی‌های هوشمند سامسونگ در سال 2008 با نام Samsung Solstice راه‌اندازی شد که در نهایت به محصولات سری گلکسی توسعه یافتند. سامسونگ و شرکت‌های وابسته به آن حدود یک پنجم کل صادرات کره جنوبی را در اختیار دارند.

قیمت دستگاه سم زدایی بدن

سم زدایی کنیم!


سم زدایی بدن با استفاده از این دستگاه، جهت پاکسازی، ایجاد تعادل و افزایش انرژی زیستی در سطح سلولی بدن استفاده می شود.

داشتن سیم رابط فیلتر دستگاه سم زدایی بدن همراه با این دستگاه از ملزومات است.

علم سم زدایی از طریق پا درواقع از طب سنتی هند بهره گرفته که به ۵۰۰۰ سال قبل برمی‌گردد! در زمان‌های قدیم، این سبک سم‌زدایی با نمک دریا بوده و ناخالصی‌ها و سموم بدن را از بین می‌برده است که امروزه با تولید دستگاه های سم زدایی بدن، پاکسازی بدن از سموم بسیار راحت تر و تخصصی تر شده است.

کاهش و خروج سموم از بدن یکی از کلید های اساسی برای بازسازی، نوسازی و حفظ سلامتی بدن می‌باشد که سم زدایی یونی توسط دستگاه سم زدایی، یکی از منابع قدرتمند در پروتکل های سم زدایی و عاملی موثر در کمک به سم زدایی طبیعی بدن می باشد که به سرعت و بدون ایجاد هیچ گونه استرس و ناراحتی و در کمال آرامش انجام می شود.

امروزه همه‌ی ما انسان ها در معرض بزرگترین بار سمی در تاریخ هستیم و پاکسازی دوره ای و مداوم برای حفظ سلامتی، برای همه‌ی ما ضروری است و علاوه بر درمان بیماری ها، برای افرادی که دچار هیچگونه بیماری و اختلالی نمی‌باشند نیز مفید بوده و باعث افزایش انرژی، تندرستی، بهبود حافظه و مهم تر از همه جلوگیری از ایجاد بیماری های مزمن و خطرناکی که از افزایش سموم بدن سرچشمه می‌گیرند، می باشد.

استفاده از دستگاه سم زدای بدن، برای تمامی افراد از هر قشر و سنی مناسب بوده و همه می توانند به راحتی از مزایای یون تراپی توسط این دستگاه بهرمند شوند.

روش استفاده از دستگاه سم زدایی بدن

قطعا با تفاسیر بالا، شما هم مشتاق هستید تا نحوه استفاده از این دستگاه را بدانید!

همانطور که پیش تر نیز اشاره شد، استفاده از این دستگاه بسیار راحت بوده و به احتیاجی به آموزش حرفه‌ای ندارد.

قبل از هرچیزی، بعد از تهیه دستگاه سم زدایی که داخل کیف آلومینیومی مخصوص خود به شما تحویل داده می‌شود، دستگاه و لوازم جانبی آن را بررسی کرده و از سلامت آن و کامل بودن قطعات مربوط به آن اطمینان حاصل نمایید.

(در ادامه، تمامی وسایل و لوازم جانبی دستگاه را به شما معرفی کرده و کارایی آن ها را به شما توضیح خواهیم داد)

بعد از برسی دستگاه و قطعات آن، یک لگن پلاستیکی را با آب هم دمای اتاق پر کنید. (لگن جزو لوازم جانبی دستگاه نمی‌باشد؛ اما می توانید لگن را نیز در کنار دستگاه سم زدایی، از سایت راهوارطب تهیه نمایید.)

سپس سیم برق و فیلتر را به جک ( ورودی )های مربوطه در قسمت جلو و پشت دستگاه وصل کرده و فیلتر را داخل لگن آب قرار دهید. (مطمئن شوید که سطح آب بالاتر از ارتفاع آب قرار گرفته است.)

دستبند یا کمربند را نیز به جک های مربوط به خودشان وصل کرده و دستگاه را به برق بزنید.

توجه داشته باشید، مچ بند را طوری ببندید که فلز مچ بند با پوست دست تماس داشته باشد؛ در صورت استفاده از کمربند، آن را روی کمر خود ببندید؛ و اگر از پدهای TENS استفاده میکنید، باید آن ها را به کمر و مفاصل بدنتان متصل کنید.

دکمه روشن/خاموش را از قسمت پشتی دستگاه یون تراپی زده و دستگاه را روشن کنید؛ سپس مود سم زدایی مورد نظر را برای پنل A یا B انتخاب کنید، (POS: یون مثبت، NEG: یون منفی) هرچه مود بالاتر باشد قدرت دستگاه بیشتر است.

بعد از انجام این مراحل، لازم است زمان استفاده از دستگاه را به کمک دکمه Time تنظیم کرده و برای شروع درمان، START/STOP را فشرده، سپس  دکمه ON/OFF را فشار دهید.

در انتها دکمه MODE پایین را فشار داده و حالت TENS مورد نظر را انتخاب کنید، از دکمه + یا – برای تنظیم سطح شدت TENS و از دکمه Belt برای انتخاب عملکرد کمربند می توانید کمک بگیرید.

و بله! به همین راحتی می‌توانید از دستگاه سم زدایی بدن استفاده کنید. 

قیمت دستگاه سم زدایی بدن

نکاتی که باید قبل از استفاده از دستگاه بدانید

  • قبل از فشار دادن دکمه START/STOP حالت درمان مورد نظر را انتخاب کنید و سپس دکمه START/STOP را فشار دهید تا تمام تنظیمات ذخیره شوند، پس از آن قابل تغییر نیست.
  • دکمه START/STOP قرار است دکمه MODE بالا و Time را کنترل کند.
  • دکمه ON/OFF قرار است دکمه MODE پایین و دکمه +/- را کنترل کند.
  • دکمه TENS به شبیه سازی عصب الکتریکی از طریق پوست اشاره دارد. (استفاده از جریان الکتریکی تولید شده توسط صفحات الکترود برای تحریک اعصاب برای مقاصد درمانی، با هدف کاهش درد حاد و مزمن است)
  • اگر دستبند بسته نشده باشد یا قسمت فلزی با پوست شما در تماس نباشد و دست و پای شما در لگن آب قرار نگرفته باشد، زنگ هشدار زیر صفحه LCD چشمک می زند.
  • اگر غلظت یون (نشانگر آن در گوشه پایین سمت راست است) کمتر از ۰.۵ باشد، زنگ هشدار “لطفا نمک اضافه کنید” را نشان می دهد که زیر صفحه چشمک می زند؛ که توصیه می شود در این صورت، مقدار کمی نمک به آب لگن اضافه کنید. (محدوده طبیعی غلظت lon حدود ۲.۰۰ تا ۲.۵۰ است.)
  • همچنین اگر غلظت یون بیشتر از ۲.۹۰ باشد، با هشدار «لطفاً آب اضافه کنید» مواجه می‌شوید که زیر صفحه چشمک می زند، در این صورت باید مقداری آب به لگن اضافه کنید.
  • پوشیدن کمربند و TENS در طول درمان با دستگاه سم زدایی اختیاری می باشد.
  • برای استفاده از کمربند مادون قرمز، آن را دور کمر یا روی ران بسته و دکمه “BELT A” یا “BELT B” پنل را برای شروع فشار داده و سپس حالت کار را برای “L.M.H” تنظیم کنید.
  • برای استفاده از TENS، آن را به کمر و یا مفاصل بدن وصل کرده و کلید «ON/OFF A» «ON/OFF B» را روی پنل فشار داده و سپس با استفاده از دکمه “+ یا -” حالت کار و سطح شدت را مطابق با اولویت خود تنظیم کنید.
  • توصیه می شود هنگام استفاده از دستگاه روی صندلی یا مبل چوبی نشسته و بدنتان با هیچگونه فلز یا وسایله الکترونیکی در تماس نباشد.
  • پس از اینکه پاهای خود را در آب قرار داده و برق وصل شود، غلظت یون روی صفحه نمایش LCD نشان داده می شود؛ اگر غلظت یون کمتر از ۰.۵۰ بود، بهتر است مقداری نمک به آب اضافه کنید تا سرعت آزاد شدن انرژی افزایش یابد.
  • اگر غلظت یون مناسب بود، به آب نمک اضافه نکنید. و در صورت نیاز به نمک، آن را به آرامی به آب داخل لگن اضافه کرده و قبل از افزودن نمک بیشتر، کمی صبر کنید تا غلظت یون افزایش یابد.
  • بهتر است از نمک دریا یا نمک هیمالیا استفاده کنید.


با تمام شدن زمان درمان، دستگاه بوق می‌زند.

  • بعد از پایان درمان با دستگاه سم زدایی، پاها را از لگن خارج کرده و با آب ولرم و صابون پا ها را بشویید تا سموم از پوست پا جدا شود.
  • آب لگن را دور ریخته و لگن را نیز بشویید.
  • فیلتر را نیز شسته و طبق دستورالعمل نگه داری، پاکسازی و … فیلتر عمل نمایید.
  • لازم به ذکر است، ولتاژ مورد نیاز این دستگاه برای کار، ۱۱۰ یا ۲۲۰ ولت است.
  • دستگاه را در یک مکان ثابت نگهداری کرده و توجه داشته باشید که از آب و محیط نمناک دور باشد، همچنین هنگام استفاده از دستگاه سم زدایی، آن را در ارتفاعی قرار دهید که آب لگن به دستگاه سم زدایی پا برخورد نداشته باشد.
  • آب داخل لگن باید به گونه‌ای باشد که پای شما را پوشش داده و فیلتر درون آن غوطه ور باشد.

هشت مود درمانی دستگاه سم زدایی بدن

مود درمانی شماره ۸ کاربردی ترین حالت درمانی سم زدایی است که برای اکثر افراد مناسب است.

MODE های مربوط به شماره ۴ و ۵ مخصوص استفاده تخصصی می باشند.


تعداد جلسات و برنامه درمانی برای استفاده از دستگاه سم زدایی بادی دتوکس

بدیهی است تعداد جلسات مورد نیاز، برای درمان  هر فرد متفاوت بوده؛ که در صورت نیاز، برای آگاهی از تعداد جلسات دقیق درمانی با توجه به شرایط بدنی خودتان می توانید از یک پزشک متخصص و یا تماس با مشاورین راهوارطب راهنمایی بگیرید.


تعداد جلسات استاندارد، بر اساس سنین افراد به شرح زیر است:

  • سنین ۱۰ تا ۱۷ ساله: (مدت زمان هر جلسه ۲۰ دقیقه)

در ۱۰ جلسه درمان، جلسه‌ی اول با مُد ۱ و جلسات بعدی با مُد ۲ انجام شود.

تعداد جلسات درمان:  هر هفته یک بار و بعد از اتمام یک دوره ۱۰ جلسه ای، یک ماه به بدن استراحت داده و سپس هر ۱۰ الی ۱۵ روز یکبار استفاده کنید. 

  • سنین ۱۸ تا ۵۰ ساله: (مدت زمان هر جلسه ۳۰ دقیقه)

در ۱۰ جلسه درمان، جلسه‌ی اول با مُد ۱ و جلسات بعدی با مُد ۲ انجام شود.

تعداد جلسات درمان: هر ۵ الی ۷ روز یک بار استفاده شود و بعد از اتمام ۱۰ جلسه، یک ماه به بدن استراحت داده و دوره بعدی را هر ۷ الی ۱۰ روز یکبار انجام دهید.

  • سنین بالای ۵۰ سال: (مدت زمان هر جلسه ۳۰ دقیقه)

در ۱۰ جلسه درمان، جلسه‌ی اول و دوم با مُد ۱ و جلسات بعدی با مُد ۲ انجام شود.

تعداد جلسات درمان: یک بار در هفته استفاده شود، بعد از اتمام ۱۰ جلسه یک ماه به بدن استراحت داده و سپس در دوره‌ی بعدی نیز هفته ای یک بار استفاده شود.

محرک الکتریکی عضله (تنس فیزیوتراپی) دستگاه سم زدایی دیجیتال

تحریک الکتریسیته عضلانی، الکترومیوستوم یا بطور خلاصه (EMS) تکنیکی برای انقباض عضلانی بوده که از طریق رساندن ضربات الکترونیکی به عضلات صورت می گیرد.

به طور کلی استفاده از تنس های فیزیوتراپی برای افزایش جریان خون در ماهیچه ها، افزایش دامنه حرکتی، افزایش قدرت عضلات، افزایش استقامت ماهیچه ها و… توسط پزشک و فیزیوتراپیست ها انجام می گیرد.

و البته یکی از کاربردهای مهم آن در کنار دستگاه سم زدایی طب سنتی، کاهش آتروفی و بهبود دوره ریکاوری ماهیچه ها می باشد.

فواید استفاده از تنس فیزیوتراپی دستگاه سم زدایی از پا

پمپاژ موزون ایجاد شده توسط این تنس‌ها موجب:

  • افزایش جریان خون، افزایش اکسیژن رسانی و رساندن مواد مغذی به ماهیچه‌ی مورد نظر بوده و همزمان باعث پمپ اسید لاکتیک به خارج از عضلات می شوند.
  • این تنس ها زمان بازیابی و ریکاوری عضلات را کاهش داده و فعالیت ماهیچه های سالم را نیز افزایش می دهد.
  • همچنین تحریک الکتریکی عضلات موجب افزایش ضربان قلب، افزایش متابولیسم و گرمای بدن نیز می‌شود.

روش استفاده از تِنس فیزیوتراپی هنگام استفاده از دستگاه سم زدایی بدن

تنس های فیزیوتراپی دستگاه سم زدایی بدن را هم می توان هنگام سم زدایی از پا و هم به صورت مجزا و بدون فعال کردن قسمت سم زدایی بدن دستگاه بادی دتوکس، بر روی عضلات استفاده نمود.

برای استفاده از تنس های فیزیوتراپی دستگاه یون تراپی، بعد از روشن نمودن دستگاه سم زدایی بدن از قسمت پشتی آن، تنس را روی عضله مورد نظر قرار داده و سپس دکمه ON را بزنید.

برای قسمت فیزیوتراپی این دستگاه، ۶ قدرت تعبیه شده است.

حتما توجه داشته باشید که هنگام استفاده از قابلیت فیزیوتراپی دستگاه، از قدرت ۱ شروع کنید و به مرور آن را افزایش دهید.

برای استفاده از تنس های فیزیوتراپی دستگاه سم زدایی بدن بر روی عضلات چهارسر و ساق پا، می توانید از قدرت بیشتری نسبت به سایر نقاط و برای استفاده بر روی مناطق گوشتی مثل بازو ها، با شدت کمتری نسبت به سایر نقاط بدن استفاده نمایید.

اگر قبل از اتمام زمان فیزیوتراپی با دستگاه مایل به برداشتن تنس ها بودید، اول دکمه OFF آن را زده و سپس تنس ها را از روی ماهیچه بردارید.


سم زدایی چیست و به چه معناست؟

سم زدایی و تخلیه سموم بدن (Detoxification) با دستگاه، راهکاری طبیعی و کارآمد برای خارج کردن سموم انباشته شده در بدن می باشد و به یون تراپی نیز شناخته می‌شود.

دستگاه های سم زدایی، به گونه ای طراحی و تولید شده‌اند که تمامی مواد شیمیایی و سموم را از بدن خارج، و بدن را پاکسازی کند.

این پاکسازی معمولا از طریق کبد، کلیه ها، روده ها و ریه ها انجام شده و اندام ها را از سموم محیطی وارد شده به آن ها نجات می‌دهد!

یکی از بخش های مهم بدن در سم زدایی، تصفیه و سم زدایی کبد است که از سه مرحله (فاز۱، فاز۲ و فاز۳) تشکیل شده است؛ برای خروج سموم به طور کامل و بدون ضرر رسانی به بدن، باید هر سه فاز سم زدایی کبد فعال باشند.

ورود سموم به بدن، میتواند از طریق آب، هوا، غذا، داروها و … وارد بدن شوند.( حتی سموم موجود در هوا، از طریق پوست وارد بدن می‌شود)

این سموم وارد جریان خون شده و توسط اندام های مختلف بدن (کلیه ها، کبد، روده ها و…) فیلتر می‌شوند.(این مسیر فاز۱ می باشد)

کبد توسط آنزیم های خود، سموم را به یک ماده واسط به نام (متابولیک) تبدیل می کند. اگرچه متابولیک از میزان سمیت کم تری نسبت به سم اولیه برخوردار است اما باز هم باید تجزیه شود تا در نهایت بوسیله ادرار یا تعرق از بدن خارج شود.

اگر سموم وارد شده به بدن زیاد بوده و کبد در معرض سموم زیادی قرار گیرد، نمی تواند به طور درست کار فیلتر و تصفیه سموم را انجام داده و متابولیک های سمی در بدن انباشته می شوند که منجر به عوارضی همچون خستگی، سردرد، اختلالات خواب و… می شود.

عوامل متعددی همچون تغییرات هورمونی در دوران بارداری، یائسگی، دوران بلوغ، یا نوجوانی می توانند سم زدایی فاز ۱ را تحت تاثیر قرار دهند.

اگر چه کبد در فیلتر کردن سموم از خون بسیار موثر است، اما سموم شیمیایی که بطور کامل از طریق کبد توان حذف شدن نداشته‌ اند وارد فار ۲ می شوند.

فاز ۲ در قسمتی از کلیه به نام (cortex) اتفاق می افتد و سموم را برای دفع از طریق ادرار یا عرق تبدیل می کند.

چرا باید بدن را سم زدایی کنیم؟

در شرایط کنونی، انسان ها همواره در معرض سموم مختلف هستند.

از هوایی که تنفس می کنیم تا غذایی که می خوریم همگی سموم فراوانی را وارد بدن می‌کنند که مصرف سیگار و مشروبات الکلی نیز باعث تشدید این سموم  می شوند که در نهایت به تجمع سموم در بدن می انجامد.

این سموم توانایی بدن ما را مختل کرده و بدن را مستعد بیماری های گوناگون می کند.

در حالی که هیچ فرآیند یا روشی نمی تواند پیشگیری از این شرایط را تضمین کند، منطقی است که فرض کنیم یک برنامه سم زدایی مداوم برای به حداقل رساندن تجمعات سمی در بدن، باعث کاهش بروز بیماری های دژنراتیو مزمن و بهبود کیفیت کلی زندگی می شود.

در محیط سمی امروزی، ضایعات اسید بافتی، بقایای مواد شیمیایی و فلزات سنگین سریعتر از همیشه در بدن تجمع یافته که در انتها منجر به بروز بیشتر انواع آلرژی و همچنین طیف وسیعی از بیماری‌های روحی و جسمی می‌شود.

با سم زدایی مداوم بدن می توانیم میزان این سموم را در بدن کاهش داده و با پاکسازی بدن، از بروز بیماری ها جلوگیری و روند پیری را کاهش دهیم.

دستگاه سم زدایی بدن بصورت طبیعی بدن را در جلسه سم زدایی وادار به دفع سموم کرده که این کار از طریق یونیزاسون آب و با کمک از خاصیت اسمزی، و انرژی یونها، سموم را از بدن دفع می کند.

سم زدایی بدن چگونه انجام می‌شود؟

برای این که بیشتر با نحوه سم زدایی بدن آشنا شوید، زمان هایی را که کنار ساحل قدم می‌زنید و امواج به پاهایتان برخورد می‌کند را به یاد آورید!

وقتی در کنار آبشار و دریا ایستاده‌اید، با برخورد آب به پاهایتان، قطعا تنفس عمیق‌تری را تجربه کرده‌اید؛ در چنین شرایطی، درد مفاصل شما کاهش پیدا کرده و احساس می‌کنید مغز شما آرام شده و به طور کلی، احساس آرامش مضاعفی را تجربه خواهید کرد.

تمامی این احساس و واکنش ها، به دلیل یونیزه شدن مولکول های آب می‌باشد!

مولکول آب، از دو اتم هیدروژن و یک اتم اکسیژن تشکیل شده است؛ وقتی مولکول آب، یکی از اتم های هیدروژن خود را از دست دهد، ساختار مولکولی آن به (OH) تبدیل شده که بار منفی می گیرد.

هنگام قدم زدن در کنار ساحل، بدن شما مقدار زیادی از این بار منفی را جذب کرده که باعث قلیایی سازی خون و بافت های بدن شده که به دفع سموم و پاکسازی بدن می‌انجامد.

چرا بدن ما به سم زدایی نیاز دارد؟

در دنیای امروزه، همه‌ی ما به دلایل مختلفی همچون رژیم غذایی نامناسب و روز های پر استرس، بدن ما شروع به جذب مقدار زیادی اسیدهای مضر، مثل اسیدهای (دیورتیک، لاکتیک، پیروویک، اوریک، کربنیک، استیک، بوتیریک و اسیدهای کبدی) می کند.

پزشکان زیادی مثل دکتر تئودور بارودی (نویسنده‌ی قلیایی یا مرگ) معتقد هستند ضایعات اسیدی به مفاصل و بافتها حمله، و تمامی ماهیچه ها، اندامها و غدد را از کوچک به بزرگ، به سوی عدم انجام کارایی می‌برند.

دکتر تئودور بارودی تاکید دارد که اجتناب از بیماری‌ها و حفظ نشاط و افزایش سن، رابطه مستقیمی با قلیایی بودن بدن داشته و حفظ شرایط قلیایی و قلیایی سازی بدن، همواره کاری دشوار است.

که با این تفاسیر و در مقابل جامعه امروزی که پر از استرس و سموم می باشد، همه افراد حداقل باید دو بار در روز، کنار ساحل قدم بزنند تا از بیماری ها دور شوند.

قلیایی سازی بدن توسط دستگاه سم زدایی دیجیتال

استفاده از دستگاه سم زدایی بدن، محیطی مشابه شرایط راه رفتن کنار ساحل را ایجاد کرده و با قدرتی بیشتر و البته ایمن، با تماس مستقیم یون های تولید شده در آب، به راحتی سیستم سم زدایی را به‌ کار انداخته و در چند ثانیه میلیون‌ها بار منفی را وارد بدن شما می کند؛ که در نتیجه‌ی استفاده از آن، تمامی بافت های اسیدی را خنثی و عملکرد اندام های بدن را بهبود می بخشد.

بعد از گذشت ۲۰ تا ۳۰ دقیقه استفاده از دستگاه سم زدایی بادی دتوکس، ذراتی را در لگن آب مشاهده می کنید که همان مواد استخراج شده از بدن و همچنین مواد حاصل از الکترولیز آب است.

شما حتی بعد از اولین جلسه‌ی استفاده از دستگاه سم زدایی، شاهد نتایج آن بر روی بدن خود به صورت افزایش انرژی و نشاط در کنار حس سبکی خواهید بود.

پیشینه سم زدایی و پاکسازی بدن با یون تراپی

همانطور که پیش تر نیز اشاره کردیم، ریشه سم زدایی بدن به حدود پنج هزار سال قبل و به طب سنتی هندوستان باز می گردد.

هندوها در طب سنتی خود از نمک دریا برای جذب ناخالصی ها و سموم بدن استفاده می کردند.

همچنین سم زدایی بدن توسط رومی ها، در هر دو روش اسمز و یونیزاسیون در حمام های عمومی نیز صورت می‌گرفته است.

در این روش، انتشار مواد از غلظت های پایین تر یعنی بدن به غلظت های بالاتر یعنی نمک صورت گرفته و ناخالصی ها و سموم بدن دفع می شود؛ لازم به ذکر است در روش های مختلف طب سنتی و طب کل نگر، همگی رویکردهای مشابه در پاک سازی بدن دارند.

امروزه به دلایل بسیار زیادی همچون:

  • ازدحام جمعیت
  • کارخانجات مختلف
  • عدم دسترسی به غذاهای تازه  و سالم
  • آلودگی آب و هوا
  • حمل نقل مواد غذایی از دوردست ها و ماده نگهدارنده درون آنها
  • نور ناکافی
  • تشعشات مختلف
  • ذرات فلزات سنگین در آب و هوا
  • تغذیه نامناسب
  • تاثیرات منفی داروهای شیمیایی و …

یون های مضر ناشی از موارد فوق، در داخل یا خارج بدن برای طولانی مدت باقی مانده و باعث بروز انواع بیماری، خستگی مفرط، اختلال در خواب و حافظه، بیماری های عصبی و عضلانی و … می‌شود؛ که به تعبیری ساده می توان گفت:

زندگی امروزه مکانیزم و اتحاد اندام ها و سیستم های مختلف بدن انسان را دچار اختلال کرده است.

زندگی در چنین شرایطی، خواهان سم زدایی و  پاک سازی مداوم و مرتب بدن برای حفظ سلامتی و دوری از بیماری های مزمن می باشد.

دستگاه سم زدایی بدن از طریق پا، با استفاده از برنامه های کامپیوتری دقیقی که روی آن تعبیه شده و استانداردهای بین المللی خود، بدن را از یون های مضر پاک کرده و از سلامتی شما در مقابل سموم و آلاینده ها محافظت خواهد کرد.